Kritiskākie brīži Tallinas lidostas vēsturē: trīs incidenti, kurus lidostas darbinieki nespēj aizmirst
Foto: RAUNO VOLMAR | Delfi Meedia

Lidostas savā ikdienā visā pasaulē saskaras ar dažāda veida problēmām. Cēloņi tām ir visdažādākie. Igaunijas galvenās gaisa ostas pārstāve stāsta, kā personāls tiek sagatavots sarežģītām situācijām Tallinas lidostā un kādi kritiskie brīži visdziļāk iespiedušies atmiņā.

"Mums šādas situācijas ir daļa no ikdienas darba, kur jādara viss iespējamais, lai problēmas pēc iespējas ātrāk atrisinātu. Mūsu darbinieki dara visu iespējamo, lai palīdzētu pasažieriem, dažkārt pat strādājot virsstundas un esot gatavi darboties stresa apstākļos, proti, neapmierināti pasažieri nereti savas dusmas izgāž uz lidostas darbiniekiem," saka Holtsa. Viņa arī norāda, ka šādas situācijas ir ierastas itin visur transporta nozarē – neatkarīgi no tā, vai tā ir jūras, dzelzceļa, gaisa, autobusu vai tramvaju satiksme.

Holtsa atklāj, ka kritiskākie notikumi aviācijas pasaulē un lidostās ir lidmašīnu katastrofas, jo tās atstāj traģiskas pēdas un ikreiz atgādina par nepieciešamību pastāvīgi pievērst uzmanību drošības prasībām. "Ikdienā lidostā pasažieru drošība ir ārkārtīgi svarīga, un mēs pastāvīgi strādājam pie tā, lai to nodrošinātu. Tomēr aviācijas nozarē joprojām ir jābūt gataviem lidmašīnu avārijām, tāpēc mūsu pašu glābšanas un ārkārtas gadījumu komanda nepārtraukti pilnveido savas prasmes," viņa skaidro.

Tallinas lidostas pārstāve izceļ trīs incidentus, kas lidostas darbinieku atmiņā iespiedušies visvairāk.

Lidmašīnas nogāšanās mežā pie lidostas

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!