Foto: Publicitātes attēls

Biežākā atbilde uz jautājumu, kas uzņēmumā nestrādā vai būtu jāuzlabo, ir – komunikācija. Pēdējā desmitgadē informācija par, to kā veidot iekšējo komunikāciju ir plaši pieejama, eksperti dalās zināšanās, kas jāņem vērā, lai tā patiešām strādātu. Taču joprojām ļoti daudziem uzņēmumiem tā ir izaicinājums, ko grūti pārvarēt. Tas savukārt neļauj sasniegt izvirzītos mērķus, pazemina produktivitāti, tiešā mērā ietekmē gan uzņēmuma finanšu rādītājus, gan rada reputācijas riskus. Pēc "Gallup" uzņēmumi, kuru iekšējā komunikācija ir efektīva, darbinieku iesaistes un produktivitātes rādītāji paaugstinās vairāk nekā par 30 procentiem. Šo uzņēmumu peļņas rādītāji vidēji ir par 13 procentiem augstāki nekā konkurentiem. Klausies, kas ir kvalitatīva iekšējā komunikācija un ko darīt, lai tādu veidotu. Šajā epizodē saruna ar Ievu Zaumani – biznesa treneri, iekšējās komunikācijas eksperti (Systemic Change). 28.06.2019. epizode.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!