Latvijas mīlētāko zīmolu topa pamatā ir pētījums, kas tiek veikts pēc starptautiski radītas un vietēji adaptētas DDB Brand Capital zīmolu izpētes metodoloģijas, ko pielieto 30 pasaules valstīs. Nokļūšana šajā topā ikvienam uzņēmumam ir nozīmīgs patērētāju viedokļa barometrs, kas ļauj objektīvi novērtēt līdzšinējo darbu un izdarīt secinājumus, attīstot nākotnes stratēģiju.
Lielisks darba novērtējums
„Uzņēmumam, kas aizvien strādājis ar galveno mērķi dažādot savus pakalpojumus, pilnveidot apkalpošanas kvalitāti un kļūt par īstenu palīgu savam klientiem, nokļūšana „Mīlētāko zīmolu topa" augstajā vietā ir labākais darba novērtējums. Tas apliecina, ka esam izvēlējušies pareizos akcentus, un ir stimuls iesākto turpināt," atzīst AS „Sentor Farm aptiekas" valdes loceklis un mazumtirdzniecības direktors Ivo Velde. Fakts, ka esam mīlētākais zīmols Latvijas farmācijas nozarē, apliecina mūsu darba virziena pareizību," viņš atzīst, akcentējot, ka pirmkārt augstā pozīcija „Mīlētāko zīmolu topā" ir paldies katram farmaceitam, katras aptiekas vadītājam un uzņēmuma vadības komandai.
Panākuma stūrakmens ir attieksme
„Mēness aptiekā" ir ieviesti jauni pakalpojumi, lai uzlabotu medikamentu pieejamību, daudz pūļu veltīts, apgūstot e-vidi un pilnveidojot produkcijas klāstu. „Panākuma stūrakmens nenoliedzami ir mūsu attieksme pret savu darbu un cilvēkiem, kas nāk uz aptieku. Mēs redzam, ka tie, kuri izvēlas kļūt par farmaceita asistentu, bet vēlāk – farmaceitu un aptiekas vadītāju, šo darbu izvēlas misijas vadīti. Aptiekas produktus lielākoties iegādājas cilvēks, kuram radušies veselības sarežģījumi, viņš ir norūpējies un meklē palīdzību. Ir gandarījums, ka mūsu farmaceitiem vēlme palīdzēt, sniegt vislabāko risinājumu veselības atgūšanai ir darba pamats. „Mēness aptiekas" farmaceits palīdz savam pircējam krietni vairāk nekā to nosaka amata apraksts, un pircēji to novērtē," atzīst Ivo Velde.
Atslēgas vārds – pieejamība
Pētījuma aptaujā „Mēness aptieka" novērtēta kā sociāli atbildīgs uzņēmums, kas atbalsta arī sociālās kampaņas un savam pircējam ir ērti pieejams gan reālajā, gan virtuālajā vidē un sociālajos tīklos. Tas arī ir viens no būtiskiem darba virzieniem, ko ikdienā „Mēness aptieka" turpina pilnveidot. Īpaši atzīmējams fakts, ka „Mīlētāko zīmolu topa" pirmajos piecdesmit „Mēness aptieka" ir vienīgais zīmols ne vien farmācijas jomā, bet gan veselības aprūpē kopumā.
„Vispārējā digitalizācija ir būtisks darba virziens arī salīdzinoši konservatīvajai farmācijas nozarei. Esam izveidojuši savu interneta aptieku www.e-menessaptieka.lv, kas ērti pieejama jebkurā diennakts laikā, nodrošina augstas kvalitātes servisu un precīzu preču piegādi. Esam pieejami sociālajos tīklos un strādājam, lai attīstītu „virtuālā farmaceita" pakalpojumus," ieguldīto pieejamības vairošanā akcentē Ivo Velde. Ik gadu būtisku investīciju apjomu „Mēness aptieka" atvēl farmaceitiskās aprūpes kvalitātes tālākai pilnveidošanai un farmaceitiskā servisa klāsta paplašināšanai. Tieši ieguldījums savos darbiniekos ir viens no būtiskākajiem iemesliem, kas „Mēness aptiekai" ļāvis kļūt par mīlētāko aptieku Latvijā.
Panākumu kaldinājis katrs „Mēness aptiekas" darbinieks
Pie sasniegtā neapstājoties, jāturpina vēl uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti un paplašināt pieejamību, kā arī bagātināt pakalpojumu un produkcijas klāstu. „Mūsu klienti ir ļoti aktīvi, sniedzot priekšlikumus aptiekas pakalpojumu pilnveidošanai. Ierosinājumi galvenokārt ir saistīt ar vēlmi saņemt veselības paškontroles pakalpojumus un speciālistu konsultācijas turpat aptiekā. Turpinām paplašināt aptiekas pakalpojumu klāstu, lai aptiekā varētu saņemt ne vien labākos farmaceitiskos pakalpojumus, bet arī novērtēt noteiktus savas veselības parametrus, ja ārsts kādu iemeslu dēļ nav pieejams. Aptieka ir būtiska veselības aprūpes daļa, un mēs turpinām strādāt, lai šo pozīciju vēl stiprinātu," sakot paldies Latvijas iedzīvotājiem, kuri izvēlas „Mēness aptieku", un visai „Mēness aptiekas" komandai, sākot ar farmaceita asistentu un beidzot ar uzņēmuma vadību, teic Ivo Velde.
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes atspoguļošanā. Pētījumu veic „DDB Consulting" sadarbībā ar „RAIT Custom Research Baltic" un žurnālu „Kapitāls".