Mobilo sakaru operatora “Tele2” Personāla vadības departamenta direktore Aija Bite-Ozere stāstu par darbiniekiem sāk, uzsverot, ka uzņēmuma vērtības – tostarp atvērtība, uzticamība un izmaksu efektivitāte – arī ikdienā raksturo veidu, kā uzņēmums uzrunā klientus, sadarbības partnerus un primāri – savus darbiniekus. Jau gadiem uzņēmumā tiek veikta darbinieku apmierinātības aptauja, kurā cilvēki brīvā veidā tiek lūgti izteikties un raksturot savu darbavietu, atklājot arī vājās puses un iesakot uzlabojumus. Aija atzīst, ka aptauja bijusi nozīmīga, lai labāk izprastu darbinieku vajadzības, un smejoties saka, ka tā ir viņas sirdslieta.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit