Nepraktiski, dārgi, lielā baterija rada papildu bīstamību avāriju gadījumā – šādus trūkumus mēdz piedēvēt elektroauto, ko arī uz Latvijas ceļiem pēdējos gados redzam arvien biežāk. Galu galā nereti izskan arī argumenti, ka elektroauto nemaz neesot videi draudzīgāks risinājums, to ražošana ir tik kaitīga videi, ka savas ekspluatācijas laikā tie savu ekoloģisko "nospiedumu" nemaz neizpērk. Kā ir patiesībā? To mums podkāstā "Zinātne vai muļķības" skaidro Latvijas Lauksaimniecības universitātes pētnieks un elektrotransporta jomas pārzinātājs Aivars Rubenis.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit