Ziemassvētku iepirkšanās drudzī nevienam nebūs jāskaidro, cik svarīga ir reklāma, brendings. Tā teikt – vari jau tēlot, ka esi tas racionālais "septiņas reizes mērītājs", kas visu izsver līdz pēdējam. Taču tagad padomā par tām pēdējām dienām pirms svētkiem, kad atcerējies – esi padomājis tikai par sīčiem, bet sievai un viņas senčiem dāvanas vēl nav. Un lai kā tev nepatiktu viņas senči, par galīgu bomzi arī negribi iztaisīties, jo pēc tā viņi spriedīs arī par tavu kā ģimenes apgādātāja spēju. Bet pārdomātiem un izdevīgiem pirkumiem vairs nav laika, tāpēc tu nopirksi sievasmātei zināma brenda virtuves kombainu, bet sievastēvam – zināma brenda kabatas nazi. Un arī par mūsu valsti citi domā kā par brendu.
Latvija jau sazin cik gadus uzsver, ka ir Ziemeļeiropa. Ģeogrāfiski – lai jau būtu. Taču visā pārējā ierindot mūs starp Skandināvijas valstīm nozīmē, ka ar tādām mūs arī salīdzinās. Gluži kā ģimnāzijā, kur savulaik mācījās Kristaps Āls, bija prakse angļu valodā klasi dalīt gudrajā grupā un tajos, kam ar svešvalodām iet grūtāk. No pirmajiem prasīja vairāk, un pirmais čempiņš grūtgalvju grupā būtu viens no pēdējiem gudrīšos. Izvēlies savu grupu prātīgi.
Viss dzīvē ir par un ap ekspektācijām. Un, lai kā mēs iecietīgajā 21. gadsimtā negribētu to publiski atzīt, arī par stereotipiem. Lūk, porno industrija ir iemācījusi, ka visiem
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv