Latvijas vadošais farmācijas uzņēmums un zāļu ražotājs AS "Olainfarm" mērķtiecīgi turpina paplašināt savu darbību Rietumu eksporta tirgos, izstrādājot arī jaunu produktu portfeli ģenērisko medikamentu segmentā. Uzņēmuma mērķis ir kļūt par vienu no desmit vadošajām farmācijas kompānijām Eiropā savās terapeitiskajās grupās, būtiski kāpinot apgrozījumu arvien jaunos eksporta tirgos. Pirmās jauno produktu pārdošanas Eiropas Savienības (ES) tirgos plānots sākt jau šovasar, tāpēc uzņēmums aicina mediju pārstāvjus uz pasākumu, kurā prezentēs gan eksporta attīstības un pārorientācijas plānu Rietumvalstu tirgos, gan jauno kompānijas nosaukumu un zīmolu.
Jaunā zīmola atklāšana būs vērojama Delfi tiešraidē 19. Jūnijā no plkst. 12.00.
Jaunā nosaukuma un zīmola atklāšanas pasākumā ar svinīgu uzrunu uzstāsties uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis, padomes priekšsēdētājs Jānis Buks, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) direktors Raivis Bremšmits, Latvijas Universitātes rektors Gundars Bērziņš, kā arī citi.
"Globālais farmācijas tirgus ir ļoti dinamisks, un tajā valda sīva konkurence. Tāpēc farmācijas uzņēmumiem ir jāspēj plānot savu darbību un produktu portfeli ilgtermiņā – vismaz 10 gadus uz priekšu. Tieši to mēs šobrīd darām, lai "Olainfarm" kā reģiona vadošais zāļu uzņēmums varētu pieteikt savu un Latvijas farmācijas vārdu vēl skaļāk un plašāk virknē jaunu reģionu. Pēdējos gados līdz ar akcionāru maiņu uzņēmums ir piedzīvojis straujas pārmaiņas savā stratēģijā, tās īstenošanā un arī domāšanā, kam ir jāatspoguļojas uzņēmuma nosaukumā un zīmolā, palīdzot sasniegt iecerētos mērķus tieši jaunajos tirgos. Esam gatavi šobrīd prezentēt jauno zīmolu un sākt arī pakāpenisku tā nomaiņu. Zīmola maiņa stingri regulētajā farmācijas nozarē ir milzīgs solis un arī apliecinājums ne tikai uzņēmuma ambīcijām, bet arī gatavībai veikt investīcijas uzņēmuma turpmākajā attīstībā un valsts ekonomikā," aicinot uz pasākumu, norāda AS "Olainfarm" valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis.
Tiešraides skatītāji tiks iepazīstināti ar aktualitātēm uzņēmuma stratēģiskajā virzībā, paveikto jaunā produktu portfeļa izstrādē un attīstības plāniem, kas ļaus būtiski palielināt uzņēmuma klātbūtni ES un citos Rietumu tirgos, pakāpeniski attīstot savu darbību arī Ziemeļamerikas, Okeānijas, Tuvo Austrumu un Ziemeļāfrikas reģionos.