Foto: Publicitātes foto
Šī gada 9. martā norisināsies diskusija "Latvijas e-komercijas eksporta veiksmes stāsti: kā būt redzamam pasaulē?", kurā pieredzē dalīsies vietējie uzņēmēji, kas savu produkciju veiksmīgi realizē visā pasaulē. Diskusija norisinās Latvijas e-komercijas gada balvas "E-komercijas zvaigzne 2023" ietvaros, un tās mērķis ir veicināt Latvijas e-komersantu izpratni par eksporta lomu uzņēmējdarbībā, kā arī skaidrot praktiskos soļus tā uzsākšanā.

Pēdējo gadu straujā e-komercijas izaugsme šobrīd ir stabilizējusies, un uzņēmējiem ir jāmeklē jauni veidi, kā paplašināt savu darbību. Tirdzniecība interneta vietnēs un eksportēšana ārpus valsts robežām ir efektīvākie risinājumi, kā sasniegt vēl nebijušas virsotnes.

Par to, kā spert pirmos soļus e-komercijas biznesa eksportā, kā arī kādas ir biežāk pieļautās kļūdas un kā no tām izvairīties, diskusijā "Latvijas e-komercijas eksporta veiksmes stāsti: kā būt redzamam pasaulē?" sarunāsies:

  • Līga Brūniņa, zīmola "Labrains" dibinātāja un īpašniece
  • Zane Zamuška, zīmola "Rainsisters" radītāja un īpašniece
  • Linda Riekstiņa-Šnore, Latvijas Eksportētāju asociācijas "The Red Jackets" valdes lockele un zīmola "Ette Tete" dibinātāja

Diskusiju vadīs Artis Ozoliņš.

Latvijā ražotās dabiskās dermokosmētikas zīmola "Labrains" veiksmīgas attīstības pamatā ir e-komercija, kas ļāvusi veicināt eksportspēju. ""Labrains" e-komercijā darbojas teju trīs mācību stundām pilnus gadus, kuru laikā ir iziets cauri dažādiem vieglākiem un sarežģītākiem attīstības posmiem. Mūsu darbības pamatā ir uz ilgtspējīgu attīstību vērsta domāšana un rīcība, kas ļauj attīstīt gan e-komerciju, gan kopējo uzņēmuma eksportspēju," stāsta zīmola "Labrains" dibinātāja un īpašniece Līga Brūniņa, turpinot, ka mūsdienu patērētājs ir prasīgs pasaules pilsonis, kas kā pamatu pieprasa ērtu un ātru iepirkšanās pieredzi, tāpēc uzņēmums savu e-komerciju ir attīstījis, izmantojot SEB bankas e-komercijas maksājumu risinājumu.

Nozares profesionāļi pieredzes stāstos dalīsies tiešsaistē portālā "Delfi.lv" 9. martā pulksten 14.30–16.00. Tāpat diskusijas dalībnieki vērtēs Latvijas panākumus e-komercijas eksporta jomā un potenciālu tā audzēšanai, diskutēs par to, kā pielāgot e-veikalu jaunam tirgum, kā arī ieskatīsies jaunākajās tendencēs un inovācijās.

Diskusija tiek rīkota kā viena no izglītojošām sarunām, kas norisinās Latvijas e-komercijas gada balvas "E-komercijas zvaigzne" ietvaros. Par citām izglītojošajām sarunām iespējams uzzināt www.ekomercijaszvaigzne.lv.

Latvijas e-komercijas gada balva "E-komercijas zvaigzne 2023" šogad norisināsies jau trešo reizi, un tās ietvaros profesionāla žūrija noteiks Latvijas labākās e-komercijas vietnes 10 dažādās kategorijās. Pieteikšanās Latvijas e-komercijas gada balvai ir bez maksas un konkursam ikviens e-komercijas uzņēmums var pieteikties līdz 8. aprīlim. Latvijas e-komercijas gada balvas uzvarētāju godināšanas ceremonija norisināsies 2. jūnijā, un tajā tiks apbalvoti labākie e-veikali katrā no 10 kategorijām, apbalvoti sabiedrībā populārākie interneta veikali, kā arī noteikts "Grand Prix" ieguvējs. Kopējais "E-komercijas zvaigzne 2023" balvu fonds ir 20 000 eiro vērtībā.

Konkursa stratēģiskais partneris ir uzņēmums "Omniva"; sadarbības partneri: "Joom", "Mozello", LMT, "SEB banka", "Mēness aptieka", "Balcia", "Stockmann", "Startin.lv", "Red Jackets", "Element Digital", "Httpool"; informatīvie partneri: "Delfi", "TV3 Group Latvija", "Ir Nauda", "Kursors.lv", "Labs of Latvia".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!