Sportiskais spānietis, kuru nevar nepamanīt uz ceļa. Tieši tā varētu raksturot zīmola CUPRA automašīnas. Kad krustojumā blakus pieripinās iepriekš, iespējams, nemanītais spēkrats ar interesanto logo, par to tā vien gribas uzzināt vairāk. Nereti tieši tā arī ļaudis nonāk līdz salonam apskatīt dzīvē noskatīto auto – skaistas nejaušības rezultātā. Neskatoties uz to, ka CUPRA ir jauns zīmols, tā automašīnas jau iemantojušas klientu uzticību, jo CUPRA – tie ir īpaši auto.
Dinamisks, iekļaujas gan pilsētvidē, gan ārpus tās, turklāt apmierina jebkura autovadītāja vēlmes, aprakstot CUPRA automašīnas, stāsta oficiālā izplatītāja “AUTOBRAVA Motors” pārdošanas nodaļas vadītājs Uvis Braunfelds un SEAT un CUPRA zīmola tirdzniecības nodaļas vadītājs Mārtiņš Savickis. Sarunā ar viņiem ne tikai par šī zīmola priekšrocībām, bet arī automašīnu veiktspēju un to, kādas sajūtas to īpašniekiem sniedz CUPRA auto.
Ne tikai sacīkstēm
Izdzirdot vārdu CUPRA, daudziem pirmās asociācijas ir SEAT automobiļi, jo nudien – CUPRA vēl nesenā pagātnē bija šī automašīnu ražotāja īpašā motosporta auto atzars. 2018. gadā SEAT spēra apzinātu soli plašākiem apvāršņiem un padarīja CUPRA par atsevišķu zīmolu sportiskiem auto modeļiem. Pirmie CUPRA piedāvātie auto bija izteikti jaudīgi, bet, pielāgojoties pieprasījumam, radītas arī “mierīgākas” versijas gan ar 1,5 litru benzīna dzinēju un 150 zirgspēku jaudu, gan 2,0 litru benzīna dzinēju un 190 zirgspēku jaudu.
Jākliedē arī mīts, ka CUPRA ir ekskluzīvs SEAT automobilis, – spāņu autozīmola inženieri un dizaineri strādājuši pie tā, lai sportisko auto padarītu izcili pievilcīgu un pieejamu jebkuram braucējam, uzlabojot ne tikai virsbūvju izskatu un automašīnas veiktspēju, bet arī auto salona apdari un funkcionalitāti, kas komplektā ar pieejamu cenu ir ļoti pievilcīgs piedāvājums auto tirgū. Uzticamību CUPRA zīmolam pastiprina arī fakts, ka CUPRA ir daļa no “Volkswagen group” (VAG) automašīnām, kas Latvijas autoīpašniekiem pazīstamas ar ierastajiem “Volkswagen”, “Audi”, “Škoda” u.c. zīmoliem.
“Tā pati grupa, tās pašas uzticamās tehnoloģijas. Cilvēkiem tie ir tuvi un saprotami, nav nekas pilnīgi svešs, tāpēc CUPRA kvalitāte ir uzticama,” uzsver Uvis Braunfelds.
“VAG drošība ar spāņu temperamentu. Ieguvums no abām pusēm,” raksturo Mārtiņš Savickis.
Jākliedē arī mīts, ka CUPRA ir ekskluzīvs SEAT automobilis, – spāņu autozīmola inženieri un dizaineri strādājuši pie tā, lai sportisko auto padarītu izcili pievilcīgu un pieejamu jebkuram braucējam, uzlabojot ne tikai virsbūvju izskatu un automašīnas veiktspēju, bet arī auto salona apdari un funkcionalitāti, kas komplektā ar pieejamu cenu ir ļoti pievilcīgs piedāvājums auto tirgū. Uzticamību CUPRA zīmolam pastiprina arī fakts, ka CUPRA ir daļa no “Volkswagen group” (VAG) automašīnām, kas Latvijas autoīpašniekiem pazīstamas ar ierastajiem “Volkswagen”, “Audi”, “Škoda” u.c. zīmoliem.
“Tā pati grupa, tās pašas uzticamās tehnoloģijas. Cilvēkiem tie ir tuvi un saprotami, nav nekas pilnīgi svešs, tāpēc CUPRA kvalitāte ir uzticama,” uzsver Uvis Braunfelds.
“VAG drošība ar spāņu temperamentu. Ieguvums no abām pusēm,” raksturo Mārtiņš Savickis.
AUTOBRAVA Motors telpās (Krasta iela 42, Rīga) atrodas Baltijā un Somijā pirmais CUPRA salons pēc visiem CUPRA standartiem
Latvijā CUPRA pirmā automašīna reģistrēta 2021. gada februārī un kopš tā brīža šīs automarkas īpašnieku skaits tikai pieaug. Tam ir vairāki iemesli – ne tikai automašīnu vizuālā pievilcība, jaudīgie dzinēji un veikstspējas un cenas mijiedarbība, bet arī tas, ka modeļu klāsts un pat viena modeļa variācijas spēj nosegt visdažādāko autovadītāju un lietotāju sapni par to, kādam jābūt automobilim.
Pa CUPRA modelim ikviena vajadzībām un vēlmēm
Ikdienas braucēji, protams, CUPRA automobiļus sastop galvaspilsētas ielās, taču tas nenozīmē, ka tie piemēroti pilsētniekiem vien. “Nekoncentrējamies uz vienu konkrētu mērķauditoriju,” uzsver Uvis Braunfelds. Nu jau sportiskie “Formentor” manāmi arī reģionos, kur ļaudīm par CUPRA automašīnām strauji pieaug interese. To apliecina arī Mārtiņš Savickis, kurš stāsta, ka klienti ir pat no Balviem, Daugavpils un Preiļiem, bet izbraukumā pie potenciālajiem nākamajiem CUPRA īpašniekiem Valmierā CUPRA automašīnas izraisījušas milzu interesi.
CUPRA būs lieliska izvēle ne vien tikko izbūvētajai Siguldas šosejai, bet arī dažādu segumu lauku un mežu ceļiem. Apmierināta būs kā četru cilvēku ģimene, kurai nepieciešams ietilpīgs auto, tā ātruma un jaudas mednieki, kas mīl izbraukumus pie dabas, un pat ilgstpējīgi domājoši braucēji, kas virzās uz elektrifikāciju. Turklāt CUPRA būs arī uzticama izvēle uzņēmuma autoparkam – inovatīvi stilīga un mūsdienīga automašīna lieliski kalpos uzņēmuma tēlam un darbinieku motivācijai.
“Tas ir tas, ko joprojām darām, lai gan ir pagājuši pāris gadi, – iepazīstinam cilvēkus ar CUPRA,” atklāj Uvis Braundelds.
“CUPRA Formentor” tirdzniecību uzsāka 2020. gada rudenī un tas bija pirmais modelis, kas radīts tieši CUPRA zīmolam. Līdz šim brīdim tas arī ir viens no pieprasītākajiem modeļiem, jo pieejams plašā dzinēju versiju klāstā, turklāt latviešiem tik piemērotajā apvidus kupejas (SUV) izskatā.
CUPRA būs lieliska izvēle ne vien tikko izbūvētajai Siguldas šosejai, bet arī dažādu segumu lauku un mežu ceļiem. Apmierināta būs kā četru cilvēku ģimene, kurai nepieciešams ietilpīgs auto, tā ātruma un jaudas mednieki, kas mīl izbraukumus pie dabas, un pat ilgstpējīgi domājoši braucēji, kas virzās uz elektrifikāciju. Turklāt CUPRA būs arī uzticama izvēle uzņēmuma autoparkam – inovatīvi stilīga un mūsdienīga automašīna lieliski kalpos uzņēmuma tēlam un darbinieku motivācijai.
“Tas ir tas, ko joprojām darām, lai gan ir pagājuši pāris gadi, – iepazīstinam cilvēkus ar CUPRA,” atklāj Uvis Braundelds.
“CUPRA Formentor” tirdzniecību uzsāka 2020. gada rudenī un tas bija pirmais modelis, kas radīts tieši CUPRA zīmolam. Līdz šim brīdim tas arī ir viens no pieprasītākajiem modeļiem, jo pieejams plašā dzinēju versiju klāstā, turklāt latviešiem tik piemērotajā apvidus kupejas (SUV) izskatā.
Skaistas plūdlīnijas, neslāpēta dzinēja skaņa, kas uzreiz liek apjaust – tuvojas CUPRA, “Nappa” ādas vai izturīga auduma sporta sēdekļi, stūre ar sporta vadības slēdžiem, kā arī pielāgojami braukšanas profili ir tikai dažas no “Formentor” iespējām.
“Ja gribam CUPRA izskatu, sajūtu, materiālus, braukšanas apstākļus, tad piemērots būs “Formentor” ar 150 zirgspēkiem un 1.5 benzīna motoru. Gribam jaudīgu pilnpiedziņas automašīnu? Ir 190 zirgspēku 2 litru benzīna versija. Ja gribas virzīties tuvāk elektriskajiem auto, “Formentor” ir arī “plug-in” hibrīdauto. Gribas priekšpiedziņas automašīnu? Ir 245 zirgspēku priekšpiedziņas auto. Gribam jaudīgu pilnpiedziņas automašīnu? “Formentor” ar 310 zirgspēkiem. Ja ir vēlme pēc vēl īpašāka un ekskluzīvāka auto, ir limitētas sērijas VZ5 versija ar 2.5 litru motoru un 390 zirgspēkiem,” par šī modeļa dažādību stāsta SEAT un CUPRA zīmola tirdzniecības nodaļas vadītājs. “Vienā “Formentor” modelī var apkopot visas vēlmes.”
“CUPRA Leon” pirmajā mirklī, iespējams, saistās ar senāko SEAT modeli, taču CUPRA paspārnē tas modificēts par izcili sportisku auto, kas lieliski piemērots kā pilsētas braucieniem, tā jaudīgiem skrējieniem pa šoseju. “CUPRA Leon Sportstourer” ir noslēpumains ar to, ka no malas izskatās pēc ģimeniska, ietilpīga auto, bet – zem ģimeniskā universāļa virsbūves paslēpts super jaudīgs motors, stāsta Savickis. VZ modelī tie ir pat 310 zirgspēki.
“CUPRA Ateca” ietilpīgais apvidus auto ideāli piemērots piedzīvojumu meklētājiem un tiem, kas nebaidās izbraukt attālākus lauku ceļus. Jaudīgs 300 zirgspēku dzinējs, pilnpiedziņa, seši braukšanas režīmi visdažādākajiem apstākļiem. Un joprojām pietiekami sportisks, lai iepriecinātu dinamiska auto meklētāja dvēseli. Braucieni ar ģimeni līdz Jūrkalnei, lai apskatītu iespaidīgos stāvkrastus, vai brīvdienas pie kāda nomaļa Latgales ezera – ar “Ateca” pat tāli braucieni būs komfortabli un aizsniedzami.
“CUPRA Ateca” ietilpīgais apvidus auto ideāli piemērots piedzīvojumu meklētājiem un tiem, kas nebaidās izbraukt attālākus lauku ceļus. Jaudīgs 300 zirgspēku dzinējs, pilnpiedziņa, seši braukšanas režīmi visdažādākajiem apstākļiem. Un joprojām pietiekami sportisks, lai iepriecinātu dinamiska auto meklētāja dvēseli. Braucieni ar ģimeni līdz Jūrkalnei, lai apskatītu iespaidīgos stāvkrastus, vai brīvdienas pie kāda nomaļa Latgales ezera – ar “Ateca” pat tāli braucieni būs komfortabli un aizsniedzami.
Mūsdienīga braucēja dzīve pēdējos pāris gados nav iedomājama bez ilgstpējības – domājot par vides saudzēšanu un ekonomiskiem braucieniem. Tam īstā izvēle būs pagaidām vienīgais simtprocentīgi elektriskais auto “CUPRA Born”. Joprojām ieturēts sportiskā stilā, tajā pašā laikā ar pietiekami askētisku un pamanāmu dizainu, kas vispirms liks lūkoties uz ārieni, bet tikai pēc tam aizdomāties, ka tas ir elektroauto. “Labākais no abām pasaulēm,” saka Mārtiņš Savickis. “Born” kā savu izvēli piemin arī Braunfelds: “Fascinē un patīk tā līganā gaita uz ceļa, uzrāviens, elektromotora klusā skaņa.”
Kā ar elektriskā “Born” veiktspēju? Pamata versijā pieejams ar 204 zirgspēku jaudu, praktiski ļauj izmantot 58 kWh, kas sniedzamības ziņā nozīmē līdz pat 424 kilometrus tālus braucienus līdz nākamajai nepieciešamajai uzlādei. Jaudīgākā “eBoost” versijās “CUPRA Born” pieejams ar 231 zirgspēka jaudu un divām dažādām akumulatora ietilpībām 58 kWh un 77 kWh, kas nozīmē attiecīgi līdz 419 un 549 kilometrus tālus braucienus. Ar “CUPRA Born” tev nebūs jāraizējas, ka automašīnas baterija pārlieku ātri izlādēsies un drošu sirdi varēsi plānot arī tālākus galamērķus par ikdienas pilsētas maršrutiem.
Kā ar elektriskā “Born” veiktspēju? Pamata versijā pieejams ar 204 zirgspēku jaudu, praktiski ļauj izmantot 58 kWh, kas sniedzamības ziņā nozīmē līdz pat 424 kilometrus tālus braucienus līdz nākamajai nepieciešamajai uzlādei. Jaudīgākā “eBoost” versijās “CUPRA Born” pieejams ar 231 zirgspēka jaudu un divām dažādām akumulatora ietilpībām 58 kWh un 77 kWh, kas nozīmē attiecīgi līdz 419 un 549 kilometrus tālus braucienus. Ar “CUPRA Born” tev nebūs jāraizējas, ka automašīnas baterija pārlieku ātri izlādēsies un drošu sirdi varēsi plānot arī tālākus galamērķus par ikdienas pilsētas maršrutiem.
“Es teiktu, ka cilvēkos pretestību pret elektroauto raisīja dizains, – tirgū pārsvarā ir vai nu ļoti vienkārši un garlaicīgi auto, vai ārkārtīgi futūristiski auto, kas atgādina kosmosa kuģi. Ja iegādājies auto, tu nepērc rotaļlietu. “CUPRA Born” ir vidusceļš – automašīna, kas noteikti nav garlaicīga, bet nav arī pārspīlēti uzsvērta elektroauto klātbūtne dizainā,” rezumē Savickis.
”CUPRA” ir emocijas. Ir jāiekāpj, jāizbrauc un jāizjūt. Tieši tāpēc “AUTOBRAVA Motors” ir visu CUPRA modeļu demo automašīnas – cilvēkam ir jāizbauda CUPRA un jāgūst emocijas, ko tā sniedz. Atnākot uz salonu un apskatot auto, baudi ar acīm. Bet, kad iesēdies auto un izbrauc, izbaudi sajūtas, kas ieķeras sirdī. Braukšana ar CUPRA aizrauj, pārliecina par komfortu, ātrumu, sportiskumu un kvalitāti,
— Uvis Braunfelds
Īpašs spēkrats, kas ir kā dzīvesstils
CUPRA ļaudis pazīst jau no attāluma – šie auto sniedz ne tikai vizuālu baudījumu, bet arī pozitīvas sajūtas. It īpaši, ja pats brauc pie CUPRA stūres un redzi vēl kādu līdzīgi domājošo. Mārtiņš Savickis pamanījis, ka “kupriešu” vidū valda spēcīga kopienas sajūta – līdzīgi kā motociklisti uz ceļa viens otram pamāj, tāpat dara arī CUPRA auto īpašnieki. Tas ir kļuvis par dzīvesstila elementu, automašīnai kļūstot par sabiedroto, kas viegli ļauj atrast domubiedrus un dalīties ar citiem braukšanas un spēkrata uzturēšanas pieredzē.
Tā ir kā ģimene, kas tevi pieņem. CUPRA ir kā dzīves aksesuārs. Sākās ar sportiskajiem modeļiem, bet šobrīd tas pavērsies plašāk, lai CUPRA būtu vēl pieejamāka,
— Mārtiņš Savickis
Pasaules mērogā organiski izveidojusies CUPRA īpašnieku kustība, kuras biedri sauc sevi par "CUPRA Tribe" (cilts - no angļu val.). Piemēram, Latvijā CUPRA īpašieki satiekas un rīko pasākumus. Stiprināt cilts piederību Latvijā palīdz arī “AUTOBRAVA Motors”, katru gadu organizējot unikālus satikšanās svētkus “CUPRA Summit”, uz kuriem aicina visus CUPRA automašīnu īpašniekus. Pērn ieradušās 125 CUPRA automašīnas vienuviet, šogad šis skaits varētu dubultoties.
CUPRA īpašnieku saliedēšanas pasākums Biķernieku trasē pērn 1. oktobrī. Šogad pasākums notiks septembrī. Kur un kad? Pagaidām noslēpums.
“Ar šo pasākumu vēlamies uzturēt kopienas garu, lai CUPRA īpašnieki satiekoties justos īpaši un kopīgi, kam lielākam piederīgi. Viens otram braucot pretī pamātu ar roku,” spriež Braunfelds.
Ko vēl sola nākotne? Nākamgad gaidāms “CUPRA Tavascan”, otrs pilnībā elektriskais auto zīmola klāstā (būs pieejams arī hibrīda versijā). Nedaudz vēlāk gaidāms "CUPRA Terramar", kas būs pieejams gan ar iekšdedzes dzinējiem, gan hibrīda versijās. Tad sekos urbānais elektroauto “CUPRA Raval”. Kā jau mūsdienīgā pasaulē, arī CUPRA virzās elektrifikācijas virzienā, taču CUPRA neaizmirsīs arī par iekšdedzes dzinēja piekritējiem.
Pārdošanas rādītāji, kas 2022. gadā pieauga par vairāk nekā 200 procentiem, ir pierādījuši, ka CUPRA zīmola automašīnas Latvijā ir ļoti iecienītas. Uz pārdošanas pieauguma mērķi “AUTOBRAVA Motors” virzīsies arī turpmāk. Nemainīgas vērtības būs dizains un emocijas, ko spēkrats var sniegt – lai ikviena autovadītāja pieredze ar CUPRA būtu neaizmirstama!
Ko vēl sola nākotne? Nākamgad gaidāms “CUPRA Tavascan”, otrs pilnībā elektriskais auto zīmola klāstā (būs pieejams arī hibrīda versijā). Nedaudz vēlāk gaidāms "CUPRA Terramar", kas būs pieejams gan ar iekšdedzes dzinējiem, gan hibrīda versijās. Tad sekos urbānais elektroauto “CUPRA Raval”. Kā jau mūsdienīgā pasaulē, arī CUPRA virzās elektrifikācijas virzienā, taču CUPRA neaizmirsīs arī par iekšdedzes dzinēja piekritējiem.
Pārdošanas rādītāji, kas 2022. gadā pieauga par vairāk nekā 200 procentiem, ir pierādījuši, ka CUPRA zīmola automašīnas Latvijā ir ļoti iecienītas. Uz pārdošanas pieauguma mērķi “AUTOBRAVA Motors” virzīsies arī turpmāk. Nemainīgas vērtības būs dizains un emocijas, ko spēkrats var sniegt – lai ikviena autovadītāja pieredze ar CUPRA būtu neaizmirstama!
CUPRA palīdz attīstīt "padel" tenisu Latvijā un zīmola vārdā nosaukts centrālais korts "MH Padel" klubā Mārupē.
Copyright © 2023 AS DELFI. All rights reserved.
Mediju komunikācijas eksperts:
Lauma Simanoviča
Projekta vadība:
Madara Orola
Izstrāde:
Karīna Sabecka
Dizains:
Oskars Dreģis
Redaktors:
Kristīne Melne
Foto un video:
Dmitrijs Vīksne, Kārlis Dambrāns, Jorens Naudiņš
Teksts:
Ketija Nuķe-Osīte