*Reklāmraksti 2017 - 17679
Foto: Publicitātes foto
"Lidl" preču sortimentā katru dienu ir aptuveni 2500 dažādu pārtikas un nepārtikas produktu, sezonālo produktu un akcijas preču. Visu šo klientiem piedāvāto preču kvalitāte un svaiguma kontrole ir "Lidl" prioritāte.

Produktu kvalitātes un svaiguma kontrole sākas jau pie ražotāja. Vēl pirms sadarbības uzsākšanas "Lidl" veic īpašus kvalitātes auditus konkrētajā ražotnē, un tikai tad, ja rezultāti ir pozitīvi, tiek uzsākta sadarbība. "Lidl" kvalitātes vadības sistēmas ietvaros pastāvīgi notiek informācijas apmaiņa un dialogs ar ražotājiem un piegādātājiem. Privāto zīmolu produktiem mēs kopā ar piegādātājiem nosakām stingrus kvalitātes kritērijus un konsekventi liekam mūsu zīmolu produktu kvalitāti pārbaudīt saviem ekspertiem un neatkarīgiem testēšanas institūtiem. Visas šīs procedūras ir vērstas uz produktu drošības un kvalitātes garantēšanu.

Kontrole turpinās "Lidl" loģistikas centrā, kur, pieņemot preci, notiek dažādas detalizētas kvalitātes un svaiguma pārbaudes. Piemēram, augļiem un dārzeņiem speciāls Augļu un dārzeņu departaments pārbauda katru piegādāto produktu kravu. Saņemot produktus, vispirms pārbaudām to temperatūru un iepakojumu, tad veicam kvalitātes pārbaudi pēc gatavības pakāpes, izskata, krāsas, temperatūras, cietības, cukura līmeņa, sulas daudzuma, izmēra un citiem parametriem, kas definēti "Lidl" kvalitātes grāmatā. Ja produkti neiztur šo pārbaudi, tie netiek pieņemti un uzreiz tiek nosūtīti atpakaļ ražotājam. Tāpat izlases kārtībā augļi un dārzeņi tiek sūtīti uz neatkarīgiem testēšanas institūtiem Vācijā, lai veiktu laboratoriskos izmeklējumus (analīzes), kur tiek veikta pesticīdu pārbaude. Augļos un dārzeņos pesticīdu atlieku daudzums ir mazāks nekā 1/3 no ES un Latvijas likumdošanā noteiktajiem apjomiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!