Pilsoniskā izglītība – kā šodien veidojam labu nākotnes pilsoni?
Foto: Shutterstock
Ceturtajā Izglītības un zinātnes ministrijas klausāmsarunu cikla “Zinātjauda” sērijā ieskatīsimies, kas ir pilsoniskā sabiedrība un cik attīstīta tā ir Latvijā. Kāda ir skolu, pulciņu un vecāku loma pilsoniskas sabiedrības veidošanā? Kādas iespējas Latvijā pastāv un būtu jāattīsta, lai vairāk iesaistītu jauniešus kā pilsoniskās sabiedrība veidotājus? Meklēsim arī atbildi uz jautājumu, vai pastāv tieša korelācija starp augsti attīstītu pilsonisko sabiedrību un paaugstinātu labklājības līmeni.

Šos un citus jautājumus "Zinātjaudas" kapteinim Artim Ozoliņam 4. sērijā palīdz atklāt Latvijas Universitātes vadošā pētniece, docente, IEA "Starptautiskā pilsoniskās izglītības pētījuma ICCS 2022" vadītāja Latvijā Ireta Čekse, Latvijas Pilsoniskās alianses direktore Kristīne Zonberga un Latvijas Bankas Finanšu pratības daļas vadītājs Kaspars Kravinskis.

Noklausies!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!