Kampaņas laikā norisinājās publiska diskusija, kurā tika aplūkotas mākslas tirgus aktualitātes, Krimināllikuma grozījumi, to ietekme uz kultūras priekšmetu aizsardzību un citas aktualitātes, kā arī notika ieinteresētās sabiedrības daļas informēšana masu medijos, sociālajos medijos un pilsētvidē.
Tika izdarīti vairāki svarīgi secinājumi, no kuriem galvenais ir – kultūras mantojums ir uzskatāmas par lielu vērtību sabiedrībai, kā informācijas nesēju par mūsu saknēm un identitāti. Tas bagātina kultūras dzīvi un ir nozīmīgs resurss attīstībai. Kultūras priekšmeti ir daļa no kultūras mantojuma, un tiem bieži vien ir ievērojama vēsturiska, mākslinieciska vai zinātniska nozīme.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit