Galvenais ir atrast brīvu nišu un sākumā būt pacietīgiem – par to, kā ar “eBay” palīdzību izdevies veiksmīgi iekarot savu vietu starp miljoniem tirgotāju globālajā tirgus placī, stāsta SIA “Divi autoparts” vadītāja Sabīna Lorenca. Uzņēmēja atklāj, ka pat Latvijas mērogiem viņas radītais uzņēmums nav liels. Padomju laiku silikāta ķieģeļu mehānisko darbnīcu blokā ierīkotā bāze ārēji neatšķiras no desmitiem citu līdzīga profila uzņēmumu. Tomēr tieši šeit līdz šim brīdim iepakoti un klientiem visā pasaulē nosūtīti vairāk nekā 56 tūkstoši automašīnu detaļu un aksesuāru.
Pirmais ģimenes uzņēmums dibināts 2002. gadā un lepojas ar 20 gadu darba stāžu, tirgojot automašīnu detaļas vietējā tirgū, bet pirms aptuveni desmit gadiem, sadarbības partneru iedvesmota, viņa spēra soli līdz tam nepazīstamajā globālajā virtuālajā tirgū. Šis rūpals drīz kļuva par Sabīnas pamatdarbu, un pat izveidots jauns uzņēmums tieši sadarbībai ar "eBay" klientiem.