Foto: Publicitātes foto
Dažu gadu laikā līdzšinējā pasaules kārtība piedzīvojusi vērienīgas pārmaiņas. Digitālā vide, kurā labi orientējāmies jau iepriekš, vienā mirklī daudziem uzņēmumiem kļuva par galveno vai vienīgo, lai noturētos virs ūdens, citi tajā atklāja jaunu klientu loku un pat auga, pārkāpjot valstu robežas. Līdz pagājušā gada beigām platformā "eBay" savas preces eksportā tirgoja jau vairāk nekā 9000 tirgotāju no Latvijas. Daudzi no viņiem globālajā tirgus placī piedāvā automašīnu detaļas – preces, kuru pieprasījums aizvien aug, atklāj Alons Pasters, "eBay" komerciālās attīstības vadītājs globālajos jaunattīstības tirgos.

Latvijā bāzēto autodetaļu tirgotāju ienākumi ievērojami aug

Starptautiskajā tirgū pieprasījums pēc automašīnu detaļām ir bijis vienmēr. Savukārt "eBay" tā izsenis ir viena no populārākajām produktu kategorijām, kurai gandrīz nav ģeogrāfiskā ierobežojuma ne piedāvājuma, ne pieprasījuma ziņā. "Atbilstoši mūsu datiem platformā katru sekundi trīs auto rezerves daļas tiek nopirktas ASV un viena – Lielbritānijā vai Vācijā," stāsta Pasters.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!