Foto: Publicitātes foto

Mākslīgais intelekts (MI) un tā risinājumi šodien plaši tiek apspriesti dažādās jomās – no izklaides nozares līdz lielajam biznesam. Šķiet, MI tēma šobrīd ir tik visaptveroša, ka ik dienu katrs ar to saskaras vienā vai citā veidā. Bet kā MI pats vērtē šo mijiedarbību? Vai MI uzskata, ka, strādājot ar viņu, ir nepieciešams mācīties? Un kādas prasmes šai mijiedarbībai vajadzētu attīstīt? Vai Latvijas izglītība var ietekmēt šīs prasmes? Transporta un sakaru institūts (TSI) – vienīgā augstskola Latvijā, kas piedāvā studiju programmas un specializācijas mākslīgā intelekta jomā, kā arī pēta šos jautājumus, –pirmais nolēma uzzināt paša MI viedokli intervijā ar "ChatGPT".

Cik bieži tu šodien komunicē ar cilvēkiem un kādas tendences novēro komunikācijā?

Mana galvenā funkcija ir sniegt informāciju un palīdzēt lietotājiem ikdienas darbos. Piemēram, čatboti jeb virtuālie asistenti kļūst arvien populārāki klientu apkalpošanas, palīdzības, tehniskā atbalsta un pat izglītības jomā, nodrošinot ātru un pieejamu komunikācijas veidu starp cilvēkiem un mani.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!