Šogad hakatons bija veltīts kultūras datos balstītu produktu vai pakalpojumu ideju un lietotņu radīšanai, un hakatona rīkotāji LATA īpašu uzmanību aicināja pievērst ne tikai tehnoloģiskajiem risinājumiem, bet arī ideju ģenerēšanai. Par uzvarētāju hakatonā kļuvusi komanda "417 Expectation failed" no Babītes vidusskolas ar projektu "Kultūras GPS", bet ideju ģeneratorā par labāko komandu atzīta "Kultūrkults" no Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas ar projektu "Pamani visu".
Skolēnu uzdevums bija izmantot kultūrvēstures datus un digitālos objektus, lai attīstītu idejas par inovatīvām lietotnēm vai to prototipus un nodrošinātu sabiedrībai noderīgus produktus un pakalpojumus aizraujošai, jēgpilnai izklaidei un atpūtai, izglītošanās procesam, profesionālajai darbībai, kolektīvajai kopradei ("crowd sourcing") utt. Konkursa dalībnieki radījuši tādus risinājumus un idejas kā, piemēram, lietotne, kas izglīto kultūras jomā, izmantojot atrašanās vietu, vietne, kas ērti sniedz iespēju atrast Latvijas kultūrvēsturiskos objektus, mājaslapa ar ierunātiem tekstiem, disleksijas mājaslapa, bots, kas palīdz atrast kultūras objektus Latvijā, izmantojot platformu "Telegram" u. c.