'Narvesen' pārmaiņu ceļš: no kioska par veikalu tīklu
Foto: Publicitātes foto
1997. gada decembrī universālveikala "Centrs" (tagadējās "Galerijas Centrs") telpās durvis vēra pirmais "Narvesen", kļūstot par teju simtgadīga norvēģu zīmola vēstnieku Rīgā. 25 gadu laikā piedzīvotas milzīgas pārmaiņas, un šobrīd tas ir viens no iecienītākajiem mazumtirdzniecības zīmoliem Latvijā, kas pircējiem saistās ne tikai ar iespēju ātri un ērti iegādāties sabiedriskā transporta biļetes un preses izdevumus, bet arī remdēt izsalkumu ar daudzveidīgām uzkodām un gardu kafiju.

No parasta kioska līdz uzņēmuma vizītkartei lidostā

Pirms 25 gadiem "Narvesen" bija galvenokārt preses un sabiedriskā transporta biļešu iegādes punkts. Šodien tas ir vadošais mazumtirdzniecības franšīzes tīkls Latvijā ar vairāk nekā 230 tirdzniecības vietām, kas nodrošina darba vietas vairāk nekā 800 cilvēkiem. Un, lai gan daudzviet tirdzniecības vietas joprojām ērti iekārtojušās mazos kioskos, kur klients var tikai pieiet pie lodziņa, nevis ieiet telpā, sortiments ir mainījies līdz nepazīšanai: pat vismazākajā kioskā līdz ar sabiedriskā transporta biļetēm nu var iegādāties plašu preses izdevumu klāstu, uzkodas un kafiju pa ceļam, kā arī apmaksāt vairāk nekā 500 pakalpojumu sniedzēju rēķinus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!