Foto: Publicitātes foto
"25 gadi pret mūžību šķiet nenozīmīgs nogrieznis, taču tā ir apmēram trešā daļa cilvēka dzīves un ceturtā daļa gadsimta, un šajos gados var notikt ļoti daudz. "Narvesen" jau sen vairs nav tāds, kāds bija pirms 25 gadiem, kuri mums ir nesuši kāpumus un kritumus, izaicinājumus un uzvaras, taču kopumā – mūsdienīgu un ilgtspējīgu attīstības virzienu," stāsta zīmolus "Narvesen" un "Caffeine" apvienojošās SIA "Reitan Convenience Latvia" valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena. Šajos gados uzņēmums patiešām ir mainījies līdz nepazīšanai, un tas nav stāsts tikai par bagātīgāku sviestmaižu sortimentu un plašāku pakalpojumu klāstu.
Foto: Publicitātes foto

Franšīze – uzņēmuma veiksmes stāsts

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!