'Narvesen' pēc 25 gadiem: mazliet vieglāka ikdiena un mazliet labāka pasaule
Apmaksāta informācija
"25 gadi pret mūžību šķiet nenozīmīgs nogrieznis, taču tā ir apmēram trešā daļa cilvēka dzīves un ceturtā daļa gadsimta, un šajos gados var notikt ļoti daudz. "Narvesen" jau sen vairs nav tāds, kāds bija pirms 25 gadiem, kuri mums ir nesuši kāpumus un kritumus, izaicinājumus un uzvaras, taču kopumā – mūsdienīgu un ilgtspējīgu attīstības virzienu," stāsta zīmolus "Narvesen" un "Caffeine" apvienojošās SIA "Reitan Convenience Latvia" valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena. Šajos gados uzņēmums patiešām ir mainījies līdz nepazīšanai, un tas nav stāsts tikai par bagātīgāku sviestmaižu sortimentu un plašāku pakalpojumu klāstu.
Franšīze – uzņēmuma veiksmes stāsts
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit