1990. gadi – kafija un saldumi
Atbilstoši tā laika preču sortimentam deviņdesmito gadu beigās klienti visbiežāk devās uz "Narvesen," lai iegādātos kafiju un saldumus. 25 gadu laikā "Narvesen" ir būtiski paplašinājis un attīstījis karsto dzērienu un saldumu kategorijas sortimentu, sekojot tirgus tendencēm un aktualitātēm. Klienti var iegādāties gardus karstos dzērienus un daudzveidīgus saldumus dažādām gaumēm, piemēram, veselīgos batoniņus ar augļiem un ogām. Tas ir spilgts piemērs, kā gadu gaitā mainījusies sabiedrības izpratne par našķošanos, un tam līdzi audzis arī piedāvājums.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit