Foto: Publicitātes foto
"Narvesen" 25 gadu laikā ir piedzīvojis būtisku izaugsmi – 1997. gadā universālveikalā "Centrs" (tagad – "Galerija Centrs") atvērtais veikals, kur varēja nopirkt tikai kafiju, saldumus un preses izdevumus, nu ir izaudzis par plašu veikalu tīklu ar vairāk nekā 220 tirdzniecības vietām visā Latvijā, kur ikviens var iegādāties ne vien izcilu kafiju, bet arī veselīgas un gardas maltītes līdzņemšanai. Katrā desmitgadē no 1997. līdz 2022. gadam kāds no "Narvesen" produktiem ir iemantojis īpašu klientu atzinību. Šajā rakstā īsi ieskicēsim, kādi ir vispopulārākie produkti "Narvesen" desmitgadēs.

1990. gadi – kafija un saldumi

Atbilstoši tā laika preču sortimentam deviņdesmito gadu beigās klienti visbiežāk devās uz "Narvesen," lai iegādātos kafiju un saldumus. 25 gadu laikā "Narvesen" ir būtiski paplašinājis un attīstījis karsto dzērienu un saldumu kategorijas sortimentu, sekojot tirgus tendencēm un aktualitātēm. Klienti var iegādāties gardus karstos dzērienus un daudzveidīgus saldumus dažādām gaumēm, piemēram, veselīgos batoniņus ar augļiem un ogām. Tas ir spilgts piemērs, kā gadu gaitā mainījusies sabiedrības izpratne par našķošanos, un tam līdzi audzis arī piedāvājums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!