"Reitan Convenience Latvia", kurā ietilpst zīmoli "Narvesen" un "Caffeine" ir ērtas iepirkšanās veikalu un kafejnīcu ķēdes. Uzņēmuma mērķis ir līdz 2030. gadam pielāgot uzņēmējdarbības principus globālās stratēģijas pamatprincipiem, un šī mērķa sasniegšanā ir būtiska tādu partneru un piegādātāju izvēle, kas savu uzņēmējdarbību īsteno saskaņā ar ilgtspējas labās prakses principiem.
Sadarbības partneru pasākumā pulcējās ap 150 piegādātāju un pakalpojumu sniedzēju pārstāvju, kas vienprātīgi iestājas par ilgtspējas mērķu nozīmīgumu un sarunās apstiprināja, ka šo mērķu ievērošana mūsdienās nav vien labā griba vai teorija, bet praktiska rīcība, kas ir izšķiroša veiksmīgai komercdarbībai ilgtermiņā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit