Foto: Publicitātes foto
Ikgadējā sadarbības partneru pasākumā "Reitan Convenience Latvia" ("Narvesen" un "Caffeine") partneri tika aicināti parakstīt uzņēmuma formulētu dokumentu – "Ilgtspējas pielikumu", tā apstiprinot gatavību veikt ne tikai formālas, bet arī praktiskas darbības, lai maksimāli pilnveidotu savu uzņēmējdarbību, padarot to ne vien videi draudzīgāku, bet arī energoefektīvāku un sociāli atbildīgāku.

"Reitan Convenience Latvia", kurā ietilpst zīmoli "Narvesen" un "Caffeine" ir ērtas iepirkšanās veikalu un kafejnīcu ķēdes. Uzņēmuma mērķis ir līdz 2030. gadam pielāgot uzņēmējdarbības principus globālās stratēģijas pamatprincipiem, un šī mērķa sasniegšanā ir būtiska tādu partneru un piegādātāju izvēle, kas savu uzņēmējdarbību īsteno saskaņā ar ilgtspējas labās prakses principiem.

Sadarbības partneru pasākumā pulcējās ap 150 piegādātāju un pakalpojumu sniedzēju pārstāvju, kas vienprātīgi iestājas par ilgtspējas mērķu nozīmīgumu un sarunās apstiprināja, ka šo mērķu ievērošana mūsdienās nav vien labā griba vai teorija, bet praktiska rīcība, kas ir izšķiroša veiksmīgai komercdarbībai ilgtermiņā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!