"Reitan Convenience Latvia", kurā ietilpst zīmoli "Narvesen" un "Caffeine" ir ērtas iepirkšanās veikalu un kafejnīcu ķēdes. Uzņēmuma mērķis ir līdz 2030. gadam pielāgot uzņēmējdarbības principus globālās stratēģijas pamatprincipiem, un šī mērķa sasniegšanā ir būtiska tādu partneru un piegādātāju izvēle, kas savu uzņēmējdarbību īsteno saskaņā ar ilgtspējas labās prakses principiem.
Sadarbības partneru pasākumā pulcējās ap 150 piegādātāju un pakalpojumu sniedzēju pārstāvju, kas vienprātīgi iestājas par ilgtspējas mērķu nozīmīgumu un sarunās apstiprināja, ka šo mērķu ievērošana mūsdienās nav vien labā griba vai teorija, bet praktiska rīcība, kas ir izšķiroša veiksmīgai komercdarbībai ilgtermiņā.
Savā uzrunā sadarbības partneriem "Reitan Convenience Latvia" Valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena norādīja: "Lai ilgtspējas mērķu sasniegšanai un nozīmīgumam noticētu arī darbinieki un klienti, mazumtirdzniecības nozarei ir svarīgi rūpēties par to, lai ilgtspējīga iepirkšanās būtu ērta un patīkama – lai videi, planētai un sabiedrībai draudzīgākās izvēles būtu viegli pieejamas, daudzveidīgas un to cenu līmenis – saprātīgs. Nozarei Latvijā vēl ir ceļš ejams, bet pirmie soļi, kurus šo gadu laikā esam spēruši, sniedz gandarījumu un stiprina pārliecību, ka šķietami neiespējamais var kļūt pavisam iespējams."
Ilgtspējas stratēģijas pielikumu plāno parakstīt visas iesaistītās puses līdz nākamā gada aprīlim.