Foto: Publicitātes foto
Šogad ikgadējā ziedojumu kampaņā jauniešu motivācijas programmai "MOT", pateicoties klientu iesaistei, saziedoti 20 395, 98 eiro. Visa gada garumā klientiem bija iespēja atbalstīt Latvijas jauniešus, iegādājoties karsto dzērienu īpašā dizaina XL izmēra krūzēs, no katras ziedojot trīs centus motivācijas programmas atbalstam.

"Narvesen" motivācijas programmu "MOT" atbalsta jau kopš tās pirmsākumiem, sniedzot ne tikai finansiālu palīdzību, bet arī iesaistoties dažādās aktivitātēs, piemēram, kļūstot par galveno "MOT" jauniešu motivācijas mēneša atbalstītāju, dāvinot karstos dzērienus jauniešiem, kā arī piedaloties "MOT" entuziastu saietos. Vairāki "Narvesen" darbinieki līdzdarbojas kā brīvprātīgie treneri.

"Katru gadu "Narvesen" komanda ar prieku īsteno dažādas aktivitātes, atbalstot "MOT", jo viena no mūsu uzņēmuma pamatvērtībām ir pozitīva un tālredzīga domāšana. Covid-19 pandēmiju nomainījuši jauni izaicinājumi ģeopolitiskās situācijas kontekstā, tādēļ stiprināt jauniešu mentālo veselību un dzīves vērtības, veicināt to iekļaušanos sabiedrībā, mudināt būt drosmīgiem, sapņot un tiekties pretī saviem mērķiem ir svarīgāk nekā jebkad. Pieredze, kas tiek gūta pusaudžu vecumā, pieaugot ļauj kļūt mentāli spēcīgiem, noturīgiem un lieliskiem lēmumu pieņēmējiem profesionālajā un privātajā dzīvē!" saka SIA "Reitan Convenience Latvia" Valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!