Foto: F64

Partijas un to apvienības no 4. jūnija, kad Latvijā sākās priekšvēlēšanu aģitācijas periods, līdz 5. septembrim kopumā noslēgušas līgumus par limitētajiem aģitācijas izdevumiem 2 386 659,03 eiro apmērā, liecina Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) apkopotā informācija.

Aktuālā informācija par politisko partiju deklarētajiem priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumiem, kurus minētajā laika periodā KNAB iesnieguši politiskie spēki un reklāmas pakalpojumu sniedzēji, liecina, ka visvairāk jeb 437 087,79 eiro šim mērķim atvēlējusi partiju apvienība "Apvienotais saraksts".

Tai seko "Nacionālā apvienība", kuras aģitācijas izmaksas mērojamas kopumā 344 563,48 eiro, un "Attīstībai/Par!", kuras limitētie aģitācijas izdevumi veido kopsummā 317 819,27 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!