Partijas līdz 12. septembrim ir noslēgušas līgumus par aģitācijas izdevumiem kopumā 2 582 991 eiro apmērā, un lielākie izdevumi joprojām ir trīs spēkiem - "Apvienotajam sarakstam" (Latvijas Zaļā partija, Latvijas Reģionu apvienība, Liepājas partija) (AS), Nacionālajai apvienībai (NA) un "Attīstībai/Par" (AP), liecina Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) informācija.
AS līdz šim noslēdzis līgumus par 447 996 eiro, NA - par 358 294 eiro, AP - par 324 948 eiro, "Saskaņa" - par 277 500 eiro, Zaļo un zemnieku savienība - par 271 266 eiro, "Latvija Pirmajā vietā" - par 210 262 eiro, "Jaunā vienotība" - par 198 495 eiro, "Katram un katrai" - par 184 924 eiro, "Konservatīvie" - par 173 836 eiro, "Suverēnā vara" - par 43 944 eiro, "Tautas varas spēks" - par 31 888 eiro, Latvijas Krievu savienība - par 24 877 eiro, "Stabilitātei!" - par 19 351 eiro, "Tautas kalpi Latvijai" - par 9296 eiro, "Progresīvie" - par 4450 eiro, bet "Republika" - par 1560 eiro.
Izdevumu struktūra liecina, ka partijas pārsvarā saslēgušas līgumus par vides un radio reklāmām.