Ērti un droši.
Drošs elektroniskais paraksts – neatsverams atspaids sadzīvē un darbā
Elektroniska dokumentu parakstīšana vairs nav tikai lielu starptautisku uzņēmumu vadītāju darba instruments, bet gan ikviena savu laiku un arīdzan finanšu resursus cienoša indivīda un uzņēmuma ikdiena. Klienti un sadarbības partneri arvien biežāk vēlas saņemt pakalpojumus un noslēgt darījumus attālināti. Lai saglabātu konkurētspēju, uzņēmumiem jābūt elastīgiem un pastāvīgi jāpielāgojas apstākļiem. Mūsdienu dzīvesveids pieprasa risinājumus, kas ir ērti, ātri un vienlaikus arī droši.
Uzņēmuma digitalizācijas ceļā liels palīgs var būt "Dokobit by Signicat" elektroniskās parakstīšanas, lietotāju autentifikācijas un e-zīmogošanas risinājums. Tas ir īpaši piemērots uzņēmumiem, kas darbojas starptautiski, jo "Dokobit" atbalsta plašu Eiropā pieejamo e-identifikācijas rīku klāstu un piedāvā kvalificētu e-parakstu izveidi ar videoidentifikāciju, ja nav pieejams neviens no atbalstītajiem eID rīkiem. Atbilstība augstākajiem drošības standartiem ir "Dokobit" galvenā prioritāte, jo drošība digitālajā vidē kļūst arvien svarīgāka.
Seši iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas ieviest elektronisko parakstīšanos:
  • 1
    Laika ekonomija
  • 2
    Dokumentu drošība
  • 3
    Darbplūsmu efektivitāte
  • 4
    Mazākas izmaksas
  • 5
    Uzlabota klienta pieredze
  • 6
    Ilgtspējība
"Enefit", "Virši-A", "Rimi" un "E. Gulbja Laboratorija" ir tikai daži no zināmiem uzņēmumiem, kuri ar "Dokobit" risinājumu palīdzību ir automatizējuši manuālas darbības, piemēram, parakstītu dokumentu šurpu turpu sūtīšanu e-pastā, un ietaupījuši gan laiku, gan finanses.
E-parakstīšanas portāls
"Dokobit" e-parakstīšanas portāls nodrošina organizētu dokumentu parakstīšanas procesu ar ērtām papildu funkcijām, kas pielāgojamas katra uzņēmuma individuālajām vajadzībām, kā, piemēram, dokumentu kategorizēšana, lietotāju lomu pārvaldība, termiņi un atgādinājumi, parakstīšanas procesa izsekošana, uzņēmuma datu pārvaldība, zīmolam pielāgota izskata izveide, centralizēti norēķini u. c. Portāls tiek pastāvīgi pilnveidots, uzklausot klientu vajadzības. Nupat ieviesta ilgi gaidītā funkcija – vairāku PDF dokumentu vienlaicīga augšupielāde un parakstīšana.
Kā tas notiek?
Dokumentu parakstīšana "Dokobit" portālā ir vienkārša – jāpieslēdzas, pierādot savu identitāti ar eID karti, "eParaksts mobile" vai "Smart-ID", jāizvēlas dokumenta formāts, jāaugšupielādē dokuments un jāparaksta. Ja dokuments jāparaksta vairākiem cilvēkiem, turpat portālā var izveidot parakstīšanas plūsmu – dokuments nav manuāli jāsūta šurpu turpu e-pastā.
Papildu priekšrocība – izmantojot vienu elektronisko dokumentu parakstīšanas un glabāšanas vietni, visi dokumenti ir pieejami vienuviet, sadalīti kategorijās un viegli atrodami. Būtiski ir arī pārbaudīt saņemto dokumentu elektronisko parakstu un zīmogu derīgumu, tāpēc portālā pieejams arī kvalificēts e-parakstu un e-zīmogu validācijas pakalpojums.
API integrācijas
Ja uzņēmumam aktuāla, piemēram, parakstīšana iekšējā dokumentu pārvaldības sistēmā vai lietotāju autentifikācija pašapkalpošanās portālā, "Dokobit" arīdzan piedāvā vienkārši integrējamus API risinājumus ("Application Programming Interface") bez sākotnējiem ieguldījumiem šifrēšanas iekārtās (HSM) vai citā papildu infrastruktūrā.
Bizness nav spēle – "Dokobit" uztver lietas nopietni
  • 1
    Droši un juridiski saistoši e-paraksti
    Visi elektroniskie paraksti, kas izveidoti ar "Dokobit", atbilst eIDAS regulas prasībām par kvalificētiem vai uzlabotiem elektroniskajiem parakstiem.

    Ar "Dokobit" parakstītajiem dokumentiem ir tāds pats juridiskais spēks kā parakstiem ar roku, tie tiek pieņemti visā Eiropas Savienībā (ES) un ir aizsargāti pret viltojumiem un parakstiem ar atpakaļejošu datumu, jo paraksts darbojas kopā ar kvalificētu laika zīmogu.

  • 2
    eIDAS kvalificēta validācija
    Lai kļūtu par kvalificētu uzticamības pakalpojumu sniedzēju Eiropā, uzņēmumam ir jāiztur nopietnas neatkarīgu auditoru pārbaudes, tāpēc šādu pakalpojumu sniedzēju nav daudz – "Dokobit" ir viens no nedaudziem atbilstoši eIDAS prasībām kvalificētajiem elektronisko parakstu un zīmogu validēšanas pakalpojumu sniedzējiem pasaulē. Šāda sertifikācija uzliek pienākumu validēt visus ES reģistrētos elektroniskos parakstus.
  • 3
    Datu drošība
    "Dokobit"ir sertificējis savu informācijas drošības pārvaldības sistēmu (ISMS) atbilstoši ISO/IEC 27001 standartam, kas tiek uzskatīts par labāko ietvaru atbilstībai Vispārīgajai datu aizsardzības regulai. Turklāt, lai nodrošinātu papildu datu drošību, ir ieviestas arī standarta ISO 27018 prasības.
Lai nodrošinātu standartu ievērošanu, "Dokobit" katru gadu auditē divi pasaulē atzīti auditoruzņēmumi – "Bureau Veritas" (ISO sertifikācijai) un CSQA (ETSI sertifikācijai).
Kā papildu drošības spilvens, kuru ceram nekad neizmantot, ir līdz 1 miljonam eiro apdrošinātā profesionālā atbildība, kā arī apdrošināšana privātuma pārkāpumu un kiberuzbrukumu gadījumā.
Māra Sproģe, "Dokobit" mārketinga un komunikācijas vadītāja Latvijā

VIEDOKLIS

VIEDOKLIS

"Dokobit" sniedz atbalstu visās valstīs, kur mums ir pārstāvniecības. Tas atrisināja organizatorisko problēmu, kā vākt visus starptautiski parakstāmos dokumentus, kas nepieciešami uzņēmuma iekšienē. Sākām akcionāru līmenī – ar somiem. Tas ir ērti un vienkārši, un šobrīd arī klientu līgumus veidojam automatizēti parakstīšanai "Dokobit".
Ingus Rūķis, "Draugiem Group" uzņēmuma "Mapon" direktors
Plašāku informāciju par "Dokobit" e-parakstīšanas risinājumiem atradīsiet šeit.
Projekts sadarbībā ar:
Teksts
Līga Švāne, Ketija Nuķe-Osīte
REDAKTORS
Kristīne Melne
Dizains
Māris Rītiņš
izstrāde
Olafs Ozoliņš
Projekta vadība
Ēriks Radželis
PĀRDOŠANAS PROJEKTU VADĪTĀJA
Elīna Gārbena
Copyright © 2024 AS DELFI. All rights reserved.