Pedagoģijas jomas studenti savu digitālo kompetenci vērtē kā augstu, eksperti norāda uz šīs kompetences pilnveides nepieciešamību skolās
Foto: Publicitātes foto
Iepriecinošs ir pedagoģijas studentu augstais pašvērtējums digitālajās kompetencēs, tomēr izglītības jomas eksperti norāda, ka skolās pedagogi saskaras ar izaicinājumiem, īstenojot tehnoloģijām bagātinātu mācīšanos, jo trūkst atbalsta digitālo risinājumu ieviešanai mācībās un digitālās kompetences pilnveidei skolotājiem pieejamā veidā, secināts Latvijas Universitātes (LU) Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes (PPMF) pētījumā. 27. oktobrī LU Zinātņu mājā notiks konference, kurā plašāk tiks prezentēti pētījuma rezultāti.

Līdzās lasītprasmei, rakstītprasmei un rēķināšanai digitālā pratība mūsdienās kļuvusi par ikdienas nepieciešamību. Digitālo kompetenci veido ne tikai tehniskās prasmes, bet arī kognitīvie, sociālie un emocionālie darba un dzīves aspekti digitālajā vidē.

Digitālā kompetence ir būtiska pedagogiem, kuri vēlas būt informēti un iesaistīti vietēja un starptautiska mēroga izglītības nozares procesos. Šī kompetence var palīdzēt pedagogiem veikt savus tiešos darba pienākumus, profesionāli pilnveidoties, kā arī veicināt karjeras attīstību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!