Pēdējos gados būtiski mainījušies kā iedzīvotāju mobilitātes paradumi, tā automašīnu tirgus, nozīmīgāku lomu ieņemot lietotu auto segmentam, taču aizvien saglabājoties cilvēku vēlmei iegādāties jaunus spēkratus. Tāpēc auto dīleru tīkls "Moller Auto" ievērojami paplašinājis dažādu zīmolu lietoto auto piedāvājumu, līdztekus tam regulāri papildinot jaunu auto klāstu. Savukārt klientu nepieciešamība saņemt virkni pakalpojumu mudinājusi "Moller Auto" strauji kļūt par "vienas pieturas" koncepta dīleru tīklu. Arī ikgadējā auto izstādē "Auto 2024" uzņēmums izcēlās ar auto piedāvājuma dažādību, vienlaikus sniedzot iespēju iepazīt "vienas pieturas" koncepta priekšrocības.
“Moller Auto” attīstījis multibrand lietotu auto piedāvājumu
Lai gan “Moller Auto” ir pazīstams kā “Audi” un “Volkswagen” jaunu automašīnu dīleru tīkls, nemitīgi augošais pieprasījums pēc lietotiem auto rosinājis uzņēmumu attīstīt arī šī segmenta piedāvājumu, līdzās lietotiem “Audi” un “Volkswagen” piedāvājot klientiem iegādāties arī “Škoda”, “Volvo”, “Mercedes-Benz”, “Toyota”, “Nissan”, “BMW” un citu zīmolu spēkratus.