Foto: Publicitātes foto

"Maxima Latvija" jau sesto gadu pēc kārtas kļūst par Nr. 1 izdevīgāko mazumtirdzniecības zīmolu Latvijā, turpinot stiprināt zemas cena līdera pozīciju Latvijā. "Baltijas Zīmolu topa" augstais vērtējums sasniegts, nepārtraukti sekojot līdz klientu vajadzībām un nodrošinot aktuālo par zemām cenām katru dienu.

"Šis apbalvojums ir apliecinājums, ka mūsu darbs ir novērtēts un ir kā pamudinājums turpināt nodrošināt klientiem būtiskāko – zemas cenas kvalitatīviem ikdienas un arī iecienītiem zīmolu produktiem. Liels paldies mūsu klientiem un ikvienam par augsto novērtējumu. Šis panākums ir mūsu čaklās komandas kopdarbs – kolēģi ir ieguldījuši daudz enerģijas un pūļu, lai sasniegtu šos rezultātus un saņemtu tik augstu novērtējumu – liels paldies viņiem par to," uzsver Gundega Laugale, "Maxima Latvija" mārketinga direktore.

"Baltijas Zīmola topa" rezultāti tika paziņoti 20.septembrī gada nozīmīgākajā mārketinga pasākumā "Baltijas zīmolu forums" (Baltic Brands Forum). Līdzās "Maxima Latvija" tika godināti arī citi Baltijas mīlētākie un atpazīstamākie zīmoli, kas pieejami virknē "Maxima" veikalu, piemēram, "Ādažu" čipsi, saldējumi "Karlsons" un "Pols", biezpiena sieriņš "Kārums", "Spilva" konservējumi, kosmētikas zīmols "Madara" un sadzīves ķīmijas zīmols "Seal".

Ar visiem "Baltija zīmolu topa" rezultātiem iespējams iepazīties: https://balticbrands.eu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!