"Bolt Food" publicitātes foto
Foto: "Bolt Food" publicitātes foto

Ātrās ēdināšanas restorāns KINGU savu darbību uzsāka nozarei sarežģītos laikos – 2020. gadā –, kad pasauli bija pārņēmusi Covid-19 pandēmija. Sākums bija pārbaudījumiem pilns, tāpēc sadarbība ar ēdiena piegādes platformu "Bolt Food" kalpoja kā liels atbalsts attīstībai. Tagad, pēc četriem darbības gadiem, KINGU ir ievērojami paplašinājis savu darbību un nostiprinājis pozīciju tirgū – ar jaunatvērtām lokācijām un augošu popularitāti iedzīvotāju vidū, uzņēmums turpina attīstīties fast-food jomā, paceļot to jaunā līmenī.

Vieniem krīze, citiem uzplaukums

Kā atzīst ātrās ēdināšanas restorāna KINGU līdzīpašnieks Kaspars Peregudovs, veiksmīgs uzņēmējs vienmēr meklē jaunus izaicinājumus, tāpēc, izvēloties attīstīt biznesu, viņš apzināti devās uz teritoriju, kur jau bija spēcīga konkurence. Izaicinājumus papildināja tas, ka uzņēmums savu darbību uzsāka laikā, kad visa ēdināšanas nozare piedzīvoja būtiskas pārmaiņas.

"2020. gads un pandēmijas gadi kopumā bija laiks, kad daudzi restorāni cīnījās par izdzīvošanu. Mēs nebijām izņēmums. Lai pielāgotos jaunajai realitātei, nolēmām fokusēties uz ēdienu piegādi, atverot savu pirmo lokāciju Tērbatas ielā. Sākot no nulles un ar ierobežotiem resursiem, mēs saskārāmies ar dažādām grūtībām, tomēr, pateicoties mūsu neatlaidībai un sadarbībai ar tādām ēdiena piegādes platformām kā "Bolt Food", mums izdevās ne tikai izdzīvot, bet arī augt un attīstīties," stāsta Kaspars Peregudovs.

Piegādes loma uzņēmuma izaugsmē

Lai pielāgotos klientu vajadzībām un pasaulē notiekošajam, KINGU pārstāvji vēlējās izmēģināt savu roku ēdiena piegādes platformas radīšanā. "Kopā ar citiem restorāniem centāmies izveidot savu piegādes platformu, taču ātri vien sapratām, ka mūsu stiprā puse ir ēdiena gatavošana un klientiem labākās garšas piedāvāšana. Uz to arī nolēmām fokusēties, savukārt ēdiena piegādi uzticējām "Bolt Food" platformai," stāsta KINGU līdzīpašnieks.

Restorāna pārstāvis norāda, ka "Bolt Food" ir bijis būtisks atbalsts biznesam, jo platformas lojalitātes programma ir ievērojami mainījusi klientu paradumus. "Esam novērojuši vairākas situācijas, kad klienti, kuri dzīvo tajā pašā ēkā, kur atrodas mūsu restorāns, izvēlas pasūtīt ēdienu caur platformu, lai izmantotu tajā pieejamās atlaides un bonusus. Taču arī lokācijai ir liela loma šo paradumus koriģēšanā. Piemēram, Tērbatas ielas restorānā liela daļa pasūtījumu tiek veikta caur platformu. Savukārt Jaunajā Teikā, kur piedāvājam plašākas telpas, mēs redzam, ka cilvēki biežāk izvēlas apmeklēt restorānu klātienē. Sadarbojoties ar "Bolt Food", varam sasniegt plašāku auditoriju un veicināt mūsu zīmola atpazīstamību, turklāt platforma mums ļauj eksperimentēt ar dažādiem piedāvājumiem un mārketinga kampaņām, lai piesaistītu jaunus klientus," par sadarbību stāsta Kaspars Peregudovs.

Kā kebabs gandrīz pazuda no KINGU ēdienkartes

Uzsākot savu ceļu ātrās ēdināšanas nozarē, KINGU fokusējās uz vistas gaļas ēdieniem, vēloties piedāvāt Latvijas tirgum kaut ko jaunu un atšķirīgu. Tomēr, laikam ejot, uzņēmuma pārstāvji saprata, ka klienti vēlas vairāk. "Sākotnēji plānojām, ka kebabs būs tikai īslaicīga ēdienkartes sastāvdaļa, lai piesaistītu klientus, taču pārsteidzošā kārtā tas kļuva par mūsu vispopulārāko produktu, veidojot aptuveni 70% no kopējā apgrozījuma. Tas skaidri parādīja, ka mūsu klienti vēlas dažādību un ir atvērti jaunām garšām. Lai apmierinātu šo pieprasījumu, mēs rūpīgi analizējām klientu atsauksmes un tirgus tendences, pētījām, kā tiek gatavoti kebabi citās Eiropas valstīs, un ieviesām savā ēdienkartē jaunus, uzlabotus variantus."

KINGU ātrās ēdināšanas restorāni atrodas četrās lokācijās Latvijā, no kurām trīs ir Rīgā – centrā (Tērbatas iela 33/35), Āgenskalnā (Mazā Nometņu iela 27), Teikā (Gustava Zemgala gatve 74A) –, bet viena Ādažos (Rīgas gatve 5). Katram restorānam ir savs stāsts – tā, piemēram, Jaunās Teikas KINGU restorāns ir uzņēmuma vīzija par to, kā KINGU zīmols varētu izskatīties nākotnē. "Jaunās Teikas lokācijā esam ieviesuši daudz plašāku ēdienkarti, kas ietver ne tikai dažādus burgerus, bet arī salātus, zupas un īpašus sezonālos piedāvājumus. Tāpat esam radījuši mājīgu un modernu atmosfēru, kā arī plašu dzērienu piedāvājumu. Šis restorāns ir pierādījums tam, ka mēs esam gatavi eksperimentēt un attīstīties." Jāpiebilst, ka Jaunās Teikas lokācijā restorāna komanda brīvdienās piedāvā izbaudīt arī augstvērtīgu brokastu piedāvājumu. Lai gan KINGU zīmola cienītājiem tā vēl ir neizpētīta teritorija, brokastu ēdienus labprāt izvēlas kā klātienes apmeklētāji, tā arī "Bolt Food" platformas lietotāji.

Kā stāsta ātrās ēdināšanas restorāna KINGU līdzīpašnieks, uzņēmums Baltijas tirgu saredz kā prioritāru lokāciju paplašināšanās iespējām. "Gadījumā, ja mums izdosies atvērt restorānu Igaunijā, sadarbība ar "Bolt Food" turpināsies arī tur. Ņemot vērā platformas stabilās pozīcijas, pieredzi un mūsu kopīgo redzējumu, tas mums ļautu ātri un efektīvi iekļauties Igaunijas tirgū."

Katrs pasūtījums ir stāsts par rūpību

"Mēs ticam, ka ēdiens nav tikai maltīte, bet gan pieredze. Sadarbībā ar "Bolt Food" esam radījuši iespēju mūsu klientiem baudīt šo pieredzi arī mājās vai birojā. Turklāt rūpība neapstājas tikai pie ēdiena – esam pārdomājuši katru soli, sākot ar pasūtījuma veikšanu līdz pat ēdiena nogādāšanai līdz klienta durvīm. Piemēram, pēdējos divus gadus aizskavojam mūsu pasūtījumu maisiņus, lai klients ir pārliecināts par piegādātā ēdiena drošību. Vēlamies, lai katrs klients justos novērtēts, tāpēc pie pasūtījumiem pievienojam arī mazas zīmītes, kas sniedz pozitīvas emocijas un padara maltīti vēl patīkamāku. Esam pateicīgi, ka varam būt daļa no šīs attālinātās piegādes tendences un piedāvāt mūsu klientiem ērtus un garšīgus risinājumus. Katrs pasūtījums ir pierādījums tam, ka mēs mīlam savu darbu un vēlamies, lai mūsu klienti būtu laimīgi."

"Bolt Food" vadītājs Latvijā Kristaps Purvinskis: "Sadarbību ar ātrās ēdināšanas restorānu KINGU vērtējam ļoti pozitīvi, jo viņi investē laiku un rūpes veiksmīgai komunikācijai gan ar mums kā platformu, gan ar saviem klientiem. Viņi ir izcils piemērs tam, kā ēdinātājam būtu jārūpējas par saviem klientiem, jo fokuss tiek likts ne tikai uz dažādām vēlmēm atbilstošu, kvalitatīvu ēdienkarti, bet arī uz ēdiena drošību, aizskavojot pasūtījumu maisus. Novēlam uzņēmumam izdošanos jaunu biznesa horizontu paplašināšanā!"

"Bolt Food" ir vairāk nekā 1000 partneru restorāni un pārtikas veikali Latvijā. Ar "Bolt Food" ikviens var pasūtīt ne tikai garšīgu ēdienu no saviem iecienītākajiem restorāniem, bet arī iegādāties ikdienas preces – zāles, kosmētiku, mājsaimniecības preces, ziedus un vēl daudz ko citu. "Bolt Food" pastāvīgi paplašina partneru tīklu, lai ikviens lietotājs varētu atrast visu nepieciešamo vienuviet. Neatkarīgi no tā, vai meklē brokastis, pusdienas vai vakariņas, "Bolt Food" piedāvā plašu izvēli par izdevīgām cenām.

Latvijā "Bolt Food" ēdienu piegādes pakalpojums ir pieejams Rīgā, Rēzeknē, Jelgavā, Jūrmalā, Liepājā, Daugavpilī, Ventspilī, Ogrē, Valmierā, Siguldā un drīzumā arī Salaspilī!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!