Foto: Publicitātes foto
Oktobra beigās no Spānijas krastiem pasaules drosmīgākie un spēcīgākie burātāji uzsāka ceļojumu apkārt pasaulei. Prestižajā "Volvo Ocean Race" burājumā komandas šķērsos četrus okeānus, piestās sešos kontinentos un 12 pilsētās, mērojot garāko distanci tā vēsturē – aptuveni 45 000 jūras jūdžu (83 340 km).


Arī Nīderlandes burātāju komanda "AkzoNobel" ir devusies cīņā par uzvaru, tālajā ceļā izvēloties izturīgos "Crocs" apavus. Visai komandai tie bija kājās jau priekšsacīkstēs, dodoties no Lisabonas uz lielo startu Alikantē. "Šajos apavos mūsu kājas jūtas lieliski. Nevaram sagaidīt to brīdi, kad varēsim uzsākt īstās sacensības," īsi pirms lielā burājuma atklāja "AkzoNobel" komandas pārstāvis Lūks Molloi.

Kā zināms, "CrocsTM" ideja pieder trīs draugiem – burātājiem. Tieši šim mērķim sākotnēji šie apavi arī tika radīti. To īpašie protektori, ar ko apstrādātas kurpju zoles, novērš slīdēšanu un apvienojumā ar ekskluzīvo materiālu "Croslite" ir ļoti viegli, ūdensnecaurlaidīgi un antibakteriāli.

15 gadu laikā "CrocsTM" ir iekarojis ne tikai pasaules apavu industriju, bet arī daudzas sirdis, jo tos izvēlas miljoniem cilvēku. Daudzi tos iecienījuši ne tikai kā savas brīvā laika kurpes, bet arī stilīgus un ērtus apavus ikdienai un darbam, jo tie pielāgojas pēdai un mazina slodzi uz kājām. Un, protams, par "Crocs" apaviem priecājas bērni, kuri tajos var justies brīvi, viegli var pārvilkt neskaitāmas reizes dienā un droši staigāt arī pa peļķēm, nebaidoties no mammas rājiena par slapjām kājām.


Pēdējos gados "Crocs" nonācis arī uz augstās modes pjedestāla. Un kāpēc gan ne? Vai patiesi ērti un kvalitatīvi apavi, kas mūsdienu trauksmainajā ikdienā ļauj kājām justies labi, nevar būt augstās modes vērti? Skotu modes dizaineris Kristofers Keins, piemēram, pērn Londonā, iepazīstinot ar savu pavasara – vasaras kolekciju, modernās pilsētnieces tēlam bija izvēlējies tieši šos apavus.

Pamatmodelis tika saglabāts nemainīgs, bet virsma rotāta ar dārgakmeņiem, Swarovski kristāliem, kā arī metāliskiem un eksotisku dzīvnieku ādas imitācijas rakstiem. Tas ļāva "Crocs" kurpēm kļūt par izsmalcinātu stila detaļu, piesaistot daudzu modes industriju pārstāvju uzmanību.

Šoruden Parīzes modes nedēļas ietvaros "Crocs" cienītājiem jau atkal bija sagādāts pārsteigums. Spāņu augstās modes nams "Balenciaga" un dizaineris Demna Gvasalija, prezentējot nākamā gada pavasara un vasaras kolekciju, "Crocs" kurpes parādīja vēl neredzētā veidolā – uz augstas platformas, dekorētas ar izsmalcinātiem aksesuāriem.

Jaunākais dizaineru veikums pārdošanā nonāks nākamā gada pavasarī, un tas būs laiks, kad finišam Nīderlandes pilsētā Hāgā strauji tuvosies arī "Volvo Ocean Race" burātāji. Viņi būs pārvarējuši neskaitāmas cīņas ar okeāna viļņiem, vēju un, protams, – sevi. Arī "CrocsTM" kā inovatīvs, radošs un daudzveidīgs apavu ražotājs turpinās palīdzēt sava zīmola cienītājiem sasniegt arvien jaunas virsotnes.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!