270 festivāla dalībnieku klātiene apliecināja, ka komunikāciju jomā cilvēku saskarsmei un domu apmaiņai ir ļoti būtiska nozīme, tikpat svarīga, kā prasme klausīties un uzdot jautājumus. Cilvēkam no cilvēkiem – ikgadējais festivāla moto šogad bija ieguvis īpašu nozīmi. "Marketing Shake 2021" dalībnieki kopīgi ar runātājiem no mēģināja rast atbildes uz šī laika aktualitātēm un jaunajiem izaicinājumiem.
"Tā bija liela uzdrīkstēšanās, plānot un organizēt pasākumu Covid 19 ierobežojumu laikā. Esmu gandarīta, ka festivāls izdevās ne tikai saturīgs un idejām bagāts, bet arī košs un muzikāls, par ko īpaši ir jāpasakās māksliniecei Elīnai Sandai Zaķei un mūzikas grupai "Citi Zēni" – jautrs".
Festivāla dalībnieku skaitā bija arī tā atbalstītāji. Lai nekas nepaliktu nepamanīts un salikts pa atmiņas mapēm, rūpējās "Samsung" un poligrāfijas aģentūra "Urberg". "Delfi" atpūtas stūrītī asumiņu un mundrumu apmeklētājiem dāvāja "Santa Maria" čipsi un "Paulig" kafija, bet, kad tas bija nepieciešams, visus atvēsināja "Pols" saldējums un "Aldara" atspirdzinošie dzērieni. Festivāla afterparty jaunas garšas atklāja "Mežpils" alus someljē Andris Rasiņš, dalībniekus lutināja arī "Madaras" kosmētika un "Pūres" konfektes, bet mājup varēja doties ar "Fiqsy" auto vai skrejriteni.
Informāciju sagatavoja notikuma un mārketinga aģentūra "WE ARE VERY".