Foto: Publicitātes foto
Piedzīvojumu dāvanu izplatīšanas uzņēmums "Lieliska dāvana" septembra vidū atklāja jaunu batutu parku Rīgā, vienā no lielākajiem Latvijas tirdzniecības centriem – "Spice". Latvijā šis ir jau otrais uzņēmuma "Lieliska dāvana" pārvaldītais batutu parks. Šī jaunā koncepta izklaides parka izveide tapa sadarbībā ar arhitektu komandu, un tam bija nepieciešamas gandrīz 1 miljonu eiro vērtas investīcijas.

"Lieliska dāvana" ir piedzīvojumu dāvanu izplatīšanas līderis Latvijas tirgū jau vairāk nekā 12 gadus, veicot dāvanu karšu tirdzniecību 11 veikalos un vairākos simtos stendu, kas izvietoti tādos lielākajos tirdzniecības centros kā "Rimi", "Maxima", "Stockmann" u. c.

"Ņemot vērā mūsu plašo pieredzi izklaides nozarē, mēs nolēmām paplašināt savu darbību Latvijā un pievērsties jaunai jomai. Mēs iegādājāmies savu pirmo batutu parku "Jump space", kas jau darbojās. Šis parks, kas tika atvērts 2018. gadā stratēģiski izdevīgā vietā, aizņem 1650 kvadrātmetru lielu platību un piedāvā milzīgu batutu platformu, piecas dzimšanas dienas ballīšu istabas un spēļu automātus. Pēc veiksmīgas batutu parka pārvaldības mēs nolēmām izvērst šo uzņēmējdarbību arī tirdzniecības centros, kur mūsu panākumus sekmētu ne tikai batutu parka apmeklētāji, bet arī paša tirdzniecības centra apmeklētāju plūsma. Mēs ticam, ka otrais parks, kas atrodas vienā no Latvijas labākajiem tirdzniecības centriem "Spice", būs vēl veiksmīgāks par pirmo," atzīst Ernestas Vasiliauskas, "Lieliska dāvana" valdes priekšsēdētājs.

Jaunais 1200 kvadrātmetru lielais batutu parks tirdzniecības centrā "Spice" ir izvietots stratēģiski izdevīgā vietā – otrajā stāvā, kur atrodas dažādi pusaudžu un vecāku iecienīti restorāni.

"Izklaides iespējas un izklaides parki pēdējo gadu laikā ir kļuvuši par tirdzniecības centru neatņemamu sastāvdaļu. Iepirkšanās nav vienīgā vajadzība, ko var apmierināt, apmeklējot tirdzniecības centru, te var gan paēst, gan apmeklēt fitnesa klubu, gan saņemt skaistumkopšanas vai medicīnas pakalpojumus un, protams, arī izklaidēties.

Tāpēc tas bija tikai dabīgi, ka brīdī, kad "Spicē" bija atbrīvojusies izklaides parkam piemērota telpa, mēs arī bijām sākuši aktīvi strādāt pie šīs idejas. Neslēpšu, ka bijām uzrunājuši un vedām sarunās ar vairākiem operatoriem. Mūsu izvēli par labu "Jump Space" noteica vairāki faktori – "Spice" būtu pirmais (un varbūt vienīgais) tirdzniecības centrs, kur būtu šā zīmola izklaides parks; "Jump Space" piedāvātās izklaides opcija aptver plašāku auditoriju, proti batutu parkam nav vecuma ierobežojuma, te būs ko darīt gan vecākiem ar trīs gadus vecu bērnu, gan arī pusaudžu kompānijai.

"Spice" iestājas par aktīvu dzīves veidu, tāpēc esmu gandarīta, ka "Jump Space" visa gada garumā neatkarīgi no laika apstākļiem piedāvās aktīvās atpūtas iespējas visai ģimenei", uzsver Iveta Priedīte, "Spice & Spice Home" vadītāja un valdes locekle.

Batutu parkā, tirdzniecības centrā "Spice", apmeklētāji atradīs daudz izklaides iespēju, tostarp plašas batutu platformas, sešas dzimšanas dienas ballīšu istabas, līdz pat 15 spēļu automātiem un daudz ko citu. Parks ir pielāgots dažādām vecuma grupām, ļaujot droši izklaidēties pat 2 gadus veciem bērniem.

Parka interjers valdzina ar mūsdienīgu dizainu un krāsu gammu, kas kalpo arī funkcionāliem mērķiem, palīdzot klientiem vieglāk orientēties plašajā parka teritorijā. Visi parka iekārtojumā izmantotie materiāli ir kvalitatīvi un inovatīvi. Ievērojama parka daļa ir veltīta batutiem, piedāvājot dažādas batutu platformas, alpīnisma sienu un "porolona baseinu". Jaunums šajā parkā ir "basketbola laukums" ar īpašu daudzfunkcionālu grīdas sistēmu, kas sākotnēji izstrādāta vingrošanas nozarei un ļauj sportistiem droši izpildīt dažādus trikus un vingrinājumus. Šajā laukumā var spēlēt basketbolu, futbolu un izmēģināt dažādus citus sporta veidus. Nav aizmirsts arī par maziem bērniem; viņiem ir ierīkota atsevišķa kāpšanas un burbuļbaseina zona, kā arī vecāku atpūtas zona, kas atrodas netālu, lai viņi varētu vērot, kā bērni izklaidējas. Turklāt parkā ir ieviesti 15 inovatīvi spēļu automāti dažādām vecuma grupām.

"Lieliska dāvana" šī parka izveidē ieguldīja gandrīz 1 miljonu eiro, cerot, ka šīs investīcijas atmaksāsies piecu gadu laikā.

"Lieliska dāvana" ir "Gera dovana" uzņēmumu grupas dalībniece. "Gera dovana" grupa ir piedzīvojumu dāvanu izplatīšanas līderis Centrāleiropā un Austrumeiropā, kas darbojas kopš 2007. gada. "Lieliska dāvana" veikali, kas pazīstami ar to, ka piedāvā dāvanas, kuras sagādā prieku, var lepoties ar vairāk nekā 2000 dāvanu izvēli, un katrs ceturtais piedāvājums ir unikāls. Piedzīvojumu dāvanas var iegādāties tiešsaistē www.lieliskadavana.lv, 11 "Lieliska dāvana" zīmola veikalos un 180 stendos visā Latvijā. Turklāt "Lieliska dāvana", ko jau 15 gadus pārstāv "LoyalHub", piedāvā dāvanu karšu un lojalitātes programmu pakalpojumus tirdzniecības centriem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!