indexo banka
Kāpēc nedarīt normāli, ja var darīt normāli?
Foto: Shutterstock
Attālināta bankas pakalpojumu izmantošana ir kļuvusi par mūsu ikdienu, bet dažkārt saskaramies ar situāciju, ka bankas lietotne nenodrošina visas mūsu vajadzības. Jaunā "INDEXO Banka" ir apņēmusies to mainīt.
"INDEXO Banka" no daudzām citām atšķirsies ar to, ka tai būs tikai viena fiziska klientu apkalpošanas vieta, kas galvenokārt paredzēta nestandarta situācijām, ne ikdienas pakalpojumiem, kas būs pieejami digitāli. Jaunās bankas mobilā lietotne sola pacelt Latvijas banku standartus, nodrošinot ērtu, mūsdienīgu un drošu lietotāja pieredzi.

"Vai Tev ir tā gadījies? Tu atver bankas mobilo lietotni… Tev vajag žigli izdarīt kaut ko svarīgu. Kaut vai aizsūtīt naudu uz ārzemēm. Vai nomainīt dienas limitu… Un aplikācija saka: "Nebūs, ver vaļā pārlūku un sāc visu no jauna!" Vai pat: "Pieraksties filiāles apmeklējumam, citādi nekā." Vai vispār neļauj izdarīt neko, jo atkal jau jāmaina PIN kods," "INDEXO Bankas" klientu pieredzes sistēmu pārvaldnieks Mārtiņš Kalniņš modelē situācijas, kad ikdienas ritmā šādas neērtības var kļūt traucējošas un kaitinošas.
Katrā mobilajā bankā var kaut ko. Bet visu nevar nevienā. Nav nevienas kārtīgas bankas mobilās aplikācijas. Bet tagad būs.
Mārtiņš Kalniņš, "INDEXO Bankas" klientu pieredzes sistēmu pārvaldnieks
"INDEXO Bankas" mobilā lietotne būs pieejama "Google Play Store" un "Apple App Store". Reģistrēšanās "INDEXO Bankā" prasīs pāris minūtes ar drošu identitātes pārbaudi, un, izvēloties maksas plānu, uzreiz pēc reģistrēšanās lietotnē būs pieejama arī maksājumu karte, ko pievienot savam digitālajam maciņam, lai norēķinātos jebkur. Ne mazāk svarīgi – ar "INDEXO Bankas" karti veiktie lielie pirkumi būs apdrošināti.

"Šai vienā lietotnē mēs esam salikuši reāli pilnu bankas funkcionalitāti. Ikdienas lietas, uzkrājumi, kredīti, pat pensija," stāsta Kalniņš, gan uzsverot, ka dažas no iecerētajām lietām nebūs pieejamas līdz ar bankas atklāšanu, bet tiks pievienotas vēlāk, turpinot "INDEXO Bankas" un mobilās lietotnes attīstību.
"INDEXO Banka" ir veidota ar jaunākajām tehnoloģijām un labākajiem risinājumiem, kādi vien zināmi pasaules banku sektorā, bet primāri domājot par to, ko vajag mums tieši šeit un tieši tagad Latvijā. Un, protams, ievērojot augstākos drošības standartus un regulatora prasības.
Mārtiņš Kalniņš, "INDEXO Bankas" klientu pieredzes sistēmu pārvaldnieks
"INDEXO" ir finanšu pakalpojumu grupa, kuras sastāvā ietilpst pensiju pārvaldes uzņēmumi un "INDEXO Banka". "INDEXO", Latvijas Bankas licencēta ieguldījumu pārvaldes sabiedrība, Latvijā piedāvā mūsdienīgus 2. un 3. pensiju līmeņa plānus un ir viens no visstraujāk augošajiem pensiju pārvaldītājiem Baltijā. Savukārt "INDEXO Banka" ir Eiropas Centrālās bankas licencēta kredītiestāde, kas sniegs pilnu spektru ērtu un izdevīgu bankas pakalpojumu gan Latvijas iedzīvotājiem, gan tuvāko 6–9 mēnešu laikā arī Latvijas uzņēmumiem.

"INDEXO" ir bāzēta Rīgā un ir "Nasdaq Riga" biržā kotēts uzņēmums ar gandrīz 6 000 akcionāriem. "INDEXO" cīnās par labāku finanšu vidi Latvijā, un grupas mērķis ir stiprināt Latvijas iedzīvotāju labklājību, nodrošinot mūsdienīgus, personalizētus pakalpojumus. Papildu informācija pieejama www.indexo.lv.
Projekts sadarbībā ar:
TEKSTS
Delfi Brand Studio, Līga Švāne
REDAKTORE
Kristīne Melne
DIZAINS
Māris Rītiņš
foto
Publicitātes foto
PROJEKTA VADĪBA
Līva Marta Poča
PĀRDOŠANAS PROJEKTU VADĪTĀJA
Ieva Virziņa