Ministrs turpina pastāvēt, ka pārmaiņas vairāk nekā desmit kapitālsabiedrību valdēs bija nepieciešamas, un noraida apgalvojumus, ka ieceltie pie saviem amatiem tikuši politiskās piederības vai saiknes ar Ventspils uzņēmumiem dēļ. Tomēr tieši Auguļa ziņā patlaban ir ZZS neoficiālajam līderim, Ventspils mēram Aivaram Lembergam tik tuvā satiksmes un tranzīta joma. Pats ministrs par Lemberga ietekmi izsakās atturīgi un apgalvo, ka politiskā "krusttēva" viņam neesot. Auguļa pārziņā nonākuši arī vairāki citi sensitīvi jautājumi, piemēram, ceļu kvalitāte, "airBaltic" akcionāru līgums un nedienas ar aviokompānijas zīmolu atgūšanu, kā arī apjomīgais pasažieru vilcienu iepirkuma konkurss.Agrāk jūs bijāt jaunākais pagastvecis Latvijā, ko jums dažkārt patīk uzsvērt, tad kļuvāt par labklājības ministru un tagad esat satiksmes ministrs. Šajās pirmajās nu jau vairāk nekā simts dienās esat diezgan sarosījies satiksmes nozarē. Kā jūs vērtējat šo savu karjeras lēcienu?