Par to, kas ir veiksmīgs, liels, ienesīgs bizness, viedokļi var dalīties atkarībā no katra uzņēmēja riska apetītes, tomēr ikviens uzņēmējs sapņo par augošu un veselīgu biznesu. Daudzi strauji augoši uzņēmumi piedzīvo ne tikai izaugsmes saulaino pusi, bet arī aizķeras aiz zemūdens akmeņiem. Taču tas iemāca vērtīgas lietas. Arī "Nutrameg" nav bijis izņēmums.
Par potenciālo izaugsmi jādomā pirms biznesa uzsākšanas
Ne katru biznesu var uzbūvēt lielu – virkne ideju labi funkcionē vietējā mērogā, bet ir grūti paplašināmas globāli. Piemēram, grāmatvedības uzņēmums var būt labākais Latvijā un perfekti pārzināt vietējās nodokļu likumdošanas nianses, bet tas ir piesaistīts vietējam tirgum un nesāks nodarboties ar grāmatvedību ASV. Pat funkcionāli visērtāko Latvijas sludinājumu portālu diez vai lietos Sanfrancisko. Savukārt Latvijas "Nutrameg", "Printify", "Printful", "eazy BI" u. c. tehnoloģiju uzņēmumi piedāvā pakalpojumus, kas vajadzīgi visā pasaulē un ir savas komandas ieguldītās milzīgās enerģijas vērti. Katram biznesam ir dabiska izaugsmes robeža. Tāpēc ir jābūt kritiskam pret savu ideju un vēl pirms biznesa uzsākšanas jāatbild sev uz jautājumu – ja es visu izdarīšu izcili un ieguldīšu milzīgu enerģiju, vai šis uzņēmums būs kaut kas liels?