{13268540-ac63-73a8-6ed8-f9480d88510e}
Foto: LETA
It kā nebūtu pamata pievērst tik lielu uzmanību faktam, ka Latvijas populārākās lielveikalu ķēdes nedēļas laikā ir pametušas Latvijas tirgotāju asociāciju (LTA). Nu un tad?

Neba nu šī asociācija ir tik ietekmīga, lai lielbiedru izstāšanās satrauktu kādu ārpus tās. Vai kāds par LTA konkrētajiem darbiem ir dzirdējis? Ziņas par to, ka daudz plašāk zināmās veikalu ķēdes RIMI, Maxima un IKI ir šo asociāciju pametušas bija krietni skaļākas. Tomēr tirgotāju noslāņošanās lielajos un pārējos man šķiet ļoti zīmīga, un tā aktualizē tendenci, kura jau ilgstošu laiku ir briedusi un pašplūsmā attīstījusies Latvijā.

Neesmu nekāds lielveikalu nīdējs. Arī pats tos bieži izmantoju. Pie tiem var ērti piebraukt, preces tajos bieži vien lētākas, izvēle – lielāka, arī atmosfēra patīkama. Kā pircējs redzu tikai plusus. Bet piemājas veikaliņā skaļāk dūc pagājušā gadsimta saldētava, arī plaukti paveci un izskatās netīrāki. Akciju, kas tik ļoti kārdina lielveikalos, arī nav, degustāciju tāpat. Kāda jēga no šiem sīkulīšiem, vēl jo vairāk tad, ja ir ērtā iespēja, mājupbraucot ar auto, pa ceļam piestāt lielveikalā?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!