Berezovskis bija jaunās Krievijas simbols - tās Krievijas simbols, kura tikko izrāvusies no komunisma žņaugiem veidojās par absolūti jaunu valsti, arī par tādu, kur tādi cilvēki kā Berezovskis varēja pirkt un pārdot visu. Tika pirkts un pārdots patiešām viss, ne tikai lielie Krievijas valsts uzņēmumi, bet arī cilvēki valsts pārvaldē. Tieši tādi cilvēki kā Berezovskis, Romāns Abramovičs, Vladimirs Gusinskis, Mihails Hodorkovskis, kurus vēlāk sāka dēvēt par oligarhiem, veidoja jaunās Jeļcina laikmeta Krievijas seju. Jāsaka, ka oligarhija kā jēdziens visspilgtāk raksturo Krievijas valsts pārvaldi deviņdesmito gadu sākumā - valsts reālā vara piederēja nelielai turīgu cilvēku grupai (jāsaka gan, ka uz šo brīdi nekas īpaši nav mainījies), kuri savu interešu vārdā arī pārvaldīja Krieviju, kurai atšķirībā no Latvijas nekad līdz tam vēsturiski nebija bijusi pieredze demokrātijā.
Zinātnieks, Krievijas zinātņu akadēmijas loceklis Boriss Berezovskis savu biznesu tūlīt pēc PSRS sabrukuma sāka reeksportējot VAZ markas automašīnas, vienlaikus Berezovska lolojums LogoVAZ bija pirmais uzņēmums Krievijā, kas oficiāli varēja tirgot Mercedes-Benz auto. Tai brīdi pēc jaunām automašīnām, it īpaši Rietumu, alka daudzi nule par uzņēmējiem tapušie Krievijas iedzīvotāji. Katrā ziņā tas bija atspēriena punkts visai turpmākajai Berezovska darbībai, ar laiku LogoVAZ un tā klubs Novokuzņeckas bulvārī kļuva par reālo Krievijas varas centru, tieši LogoVAZ klubā tika pieņemti tobrīd daudzi Krievijai nozīmīgi lēmumi.