Ivars Zariņš, SC
Foto: LETA
Ķirzaka, lai piemānītu savus vajātājus – pamet tiem savu asti. Tad pati var tikt cauri sveikā. Kaut ko līdzīgu nu mēs varam redzēt darbībās ap pasažieru vilcienu iepirkumu: visa sabiedrības uzmanība tiek novirzīta diskusijai par to, kā tad tiks finansēti pēdējā iepirkuma konkursa rezultāti, kuri, šķiet beidzot apmierina nozares politisko vadību, nevis, lai izvērtētu un atskaitītos sabiedrībai par to, vai vispār šāds rezultāts tai ir pieņemams.

Ir acīmredzams – kaut kas ar konkursa rezultātiem nav kārtībā - starpības summās starp pasludināto uzvarētāju un citu pretendentu piedāvājumiem (jo kā zināms, šis nav pirmais konkurss) sasniedz vairāk kā simts miljonus eiro, un ir saprotams, ka šī iemesla dēļ neviens nevēlās publiski uzņemties politisko atbildību pasludināt šī konkursa (kurš aizvien vairāk izskatās pēc kārtējās afēras) rezultātu par pamatotu un sabiedrībai izdevīgu.

Censties norakstīt šādu kļūmi uz pretendentu nekompetenci un nespēju kvalificēties mūsu konkursu prasībām, neskan īpaši ticami, vēl jo vairāk ņemot vērā, ka pretendenti ir cienījami uzņēmumi, kas spējuši nodrošināt sekmīgu miljardiem vērtu biznesa attīstību šajā jomā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!