Baiba Zūzena
Foto: LETA
Sabiedriskais pasūtījums jāattiecina gan uz sabiedriskajiem, gan komerciālajiem elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem, jo tikai tā var sasniegt lielāku auditoriju, efektīvāk izlietot budžeta naudu, un galvenais – sekmīgāk darboties informācijas kara apstākļos.

Nesen tapusī valdības deklarācija skaidri iezīmē jauno realitāti Latvijas informatīvajā telpā - nacionālie plašsaziņas līdzekļi jāstiprina, un tas ir ne tikai mediju politikas, bet arī valsts drošības jautājums. Deklarācijā izvirzīts nopietns mērķis - veicināt Satversmē nostiprināto pamatvērtību atspoguļojumu, vienlaikus solot atbalstu Latvijas mediju attīstībai un konkurētspējai. Šādā kontekstā ir lietderīgi ar svaigu skatu izvērtēt, kā darbojas sabiedriskais pasūtījums un kāpēc, mūsuprāt, tas nopietni jāattiecina ne tikai uz sabiedriskajiem, bet arī komerciālajiem elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem.

Sabiedriskā pasūtījuma mērķi jādefinē skaidrāk, nauda jātērē efektīvāk

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!