Kādi būs neiegūtie ienākumi jeb zaudējumi Latvijas lielākajām ostām, Latvijas Dzelzceļam un aviācijas nozarei?
Pēc Lielbritānijas konsultāciju uzņēmuma AECOM aplēsēm 2025. gadā paredzēts atklāt savienojumu Tallina- Rīga- Kauņa, bet 2030. gadā savienojumu ar Varšavu, vienlaikus 2030. gadā tiek plānots pārvadāt 5 miljonus pasažieru un 13 miljonus tonnu kravu. Rail Baltica pasažieru plūsmas avoti tiks primāri ģenerēti no autobusu pārvadātājiem (~45% no kopējā apjoma) un 11% no gaisa transporta, jeb citiem vārdiem sakot no Starptautiskās lidostas "Rīga" kopējā pārvadāto pasažieru skaita.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit