Tad iespējams savu ceļojumu pie jūras pagarināt pat līdz pāris stundām, tādejādi iedragājot fantastisko garastāvokli, kāds bija vēl nesen, izbraucot no mājām. Jau pirms vairākiem gadiem rakstījām, ka nepieciešams ieviest iespēju Jūrmalas caurlaidi iegādāties elektroniski, lai mazinātos rindas pie automātiem, iebraucot pilsētā. Šobrīd caurlaidi var iegādāties ar īsziņas palīdzību, un šai iespējai būtu ievērojami jāsamazina vairāku kilometru garās automašīnu rindas saulainā "jūras laikā", tomēr nekā, arī šovasar atpūtnieki bieži svīst rindās un šķendējas. Tie, kuriem jau iegādātas caurlaides vai iebraukšana apmaksāta elektroniski, pamatoti cerēja, ka tas ļaus izvairīties no sastrēgumiem. Kādēļ arī šie autovadītāji, viņu vidū paši jūrmalnieki ir spiesti gaidīt rindā kopā ar pērējiem?
Iespējams, ka pēc elektroniskās samaksas ieviešanas Jūrmalas pašvaldība nodomāja, ka nu jau viss ir kārtībā, tomēr nekā! Nav izveidota sistēma, kas jau savlaicīgi sadalītu auto plūsmu, starp tiem, kam ir caurlaide vai kuri elektroniski apmaksājuši iebraukšanu, tiem, kam tā jāiegādājas un tiem, kam jānogriežas pa labi. Sistēmai jābūt pietiekami efektīvai, lai absorbētu lielās spēkratu masas, jo ar vienu "ķieģeli" virs trešās joslas tūlīt pirms iebraukšanas Jūrmalā ir krietni par maz. Būtu jāievieš informatīvi stendi pāri šosejai, jānovelk baltās nepārtrauktās līnijas starp joslām. Autovadītājam, kurš ir bijis tālredzīgs un savlaicīgi iegādājies caurlaidi ir jānodrošina iespēja nemīcīties kopā ar pārējiem, bet pa atsevišķu joslu pēc iespējas brīvāk un ātrāk iebraukt kūrortpilsētā. To redzot, arī pārējie arvien vairāk sāks izmantot elektroniskās iegādes iespēju.