Foto: LETA
Kamēr sabiedriskie mediji nav izgājuši no reklāmas tirgus, tie nav nekādi sabiedriskie mediji. Tie de facto paliek valsts finansēti mediji, kas paralēli piepelnās reklāmas tirgū. Tādi mediji nespēj nedz kvalitatīvi plānot sabiedrisko pasūtījumu, nedz izsmeļoši par to atskaitīties, turklāt sabiedrībai visu laiku jāuzklausa atrunas par komercnoslēpumu.

Nesen mums visiem bija iespēja iepazīties ar Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) pārstāvja Kaspara Ulsta viedokli par to, kas īsti sabiedriskos medijus padara interesantus. Savā rakstā Delfu Versijās (š.g. 24. janvārī) viņš paziņoja, ka sabiedriskajos medijos, lūk, nav nekā iedvesmojošāka kā reklāma, jo tieši reklāmas nauda "liek cilvēkiem radīt kvalitatīvu TV un radio saturu, kurš tiek papildināts arī ar noderīgu informāciju no reklāmdevēju puses". Nu, ko - oriģināli!

Fundamentālā patiesība

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!