Tāds pats mīts, kā ne tik sen ASV medijus "spridzinošie" aptauju dati par to, ka Klintones pārsvars pār Trampu sasniedzis pat 12 procenta punktus. Kā cilvēks, kurš ir studējis statistiku un kura profesionālā ikdiena ir cieši ar to saistīta, es atļaujos apgalvot, ka Kantar TNS dati par SWH+ ir negods visai mediju pētījumu nozarei un degradē statistiku kā zinātni. Turklāt šie dati ir pretrunā radio biznesā valdošajiem principiem un vēl vairāk grauj jau tā dažādu valstiska līmeņa nejēdzību plosīto radio nozari.
Nav šaubu, AS SWH ir pieredzes un panākumiem bagāta kompānija, kuras vieta Latvijas radio nozarē jau gadiem ir stabila. Tik stabila, ka TNS jaunākie dati, ka krieviski raidošā SWH+ klausītāju skaits pēkšņi ir pieaudzis par 54 % (!), bet klausīšanās laika daļa par 65% (!!) ir nekas vairāk kā rupja TNS kļūda, par kuras radīto šoku radio nozarē TNS vajadzētu pēc iespējas ātrāk atvainoties.
Jau minēju, ka SWH+ ir krieviski raidoša radiostacija, kas atskaņo dziesmas tikai krievu valodā. Vidējais SWH+ latviešu klausītāju skaits pēdējos četrus reitingus ir bijis 29 000. Tagad TNS informē, ka latviešu interese par krievu dziesmām ir pieaugusi līdz šim vēl nepieredzētā mērogā - SWH+ klausās jau 47 000 latviešu! 62% auditorijas pieaugums segmentā uz ko SWH+ vispār nestrādā. Tā radio biznesā nenotiek!