Delfi foto misc. - 52156
Foto: kolāža, publicitātes foto
Rīgas Satiksme Jaunā gada miju sagaidīja ar izmisuma diktētu soli – aplīmēja Rīgas pieturas ar Skanstes (tautā sauktu arī par Kapu Tramvajs) reklāmām, kuru faktu interpretācija ir tikpat mulsinoša kā viss projekts. Tā kā man nav iespējas aplīmēt pieturas, kioskus un pilsētas labierīcības ar pretargumentiem apšaubāmiem faktiem, rakstu šo tekstu.

Ironiski, bet dienu pirms Ziemassvētkiem Centrālā Finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) projekta pieteikumu atgrieza Rīgas Satiksmei. Jau janvārī tam bija jābūt Briselē Eiropas Komisijā (EK), taču tagad tas atradīsies uz Rīgas Domes darbinieku galdiem, kuriem jāatbild uz CFLA jautājumiem līdz 20. februārim. CFLA preses relīze[i] uzsver projekta pieteikuma šaubīgos aspektus, par kuriem nerimtīgi runāja vides draugi, zaļās kustības un Lielo kapu draugu kustības aktīvisti, kā arī pilsētplānošanas un satiksmes speciālisti. Viens no tiem - nav skaidrs, kā sliežu izbūve būs iespējama tikai pa esošo Senču ielas platumu neskarot Lielos kapus un kā tas ietekmēs projektā nepieciešamo emisiju un enerģijas patēriņa samazinājumu, kas ir projekta mērķis.

Novembra mēnesis Rīgas Domes visu laiku dārgākajai sabiedrisko attiecību armijai un noalgotajiem kantoriem bija ražīgs. Matiem plīvojot dažādos ēteros uzstājās Ušakovs, Ameriks un citi tautā iemīļoti personāži, kuri nekad nemelo. Sagadīšanās pēc ēters tika nodrošināts komfortabli, bez oponentiem, kuri varētu vērst uzmanību uz stāstījuma pretrunām. Medijiem neienāca prātā veidot studiju, kur uz to, ko pauž Ušakovs un Ameriks, kāds varētu reaģēt ar citu vēstījumu. Ar Jakrina kungu no Rīgas Satiksmes gan man nācās satikties studijā TV 24. Paldies TV 24.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!