Mēs nevaram to prasīt darīt komerciālajiem medijiem, jo to galvenā prioritāte vienmēr būs nopelnīt pēc iespējas vairāk naudas. Gūt peļņu un sasniegt reitingus. Latvijā radītā mūzika kopumā diemžēl pagaidām nav komerciāli patiesi veiksmīgs produkts. Un, ja nebūs atbalsta, visticamāk, par tādu arī nekļūs.
Citādāk ir ar sabiedriskajiem medijiem, kuriem ir citi uzdevumi, cita atbildība un citi pienākumi. To darbības pamatā nav, nevar būt un nekad nebūs ne peļņa, ne reitingi un latviešu valodas un kultūras vērtību saglabāšana, un popularizēšana neapšaubāmi ir viens no to darbības stūrakmeņiem. Neviens cits par šīm vērtībām nedomās un Latvijā šobrīd nav ne Latvijas kultūras, ne Latvijā radītas populārās, uz jauniešiem orientētas mūzikas radio kanāla. Jā, ir Latvijas Radio 2, taču tas orientēts uz vecāku auditoriju un spēlē pārbaudītas vērtības. Tā nav platforma jaunajai paaudzei, kura ir un būs tā, kura gan eksperimentēs, gan kultivēs, attīstīs un saglabās Latvijas vērtības.