Apsēstība ar finansiālo labklājību un patērēšanu
Ja paskatāmies reklāmas, rodas iespaids, ka mūsu ideāls ir pilnīgi traks vai infantils cilvēks, jo viņš ir absolūti laimīgs, nopircis matraci vai pareizos makaronus. Cits staro laimē par iegūto ātro kredītu un aicina pārējos pievienoties leiputrijai. Ja kaut nedaudz ieslēdzam veselo saprātu, saprotam, ka ne ātrie kredīti, ne makaroni laimi nerada. Nav pierādījumu par laimes pieauguma atbilstību finansiālo ienākumu pieaugumam. Izpētīts, ka nabadzībā cilvēks ir nelaimīgs, taču, sasniedzot noteiktu ienākumu līmeni, laimīgums vairs nepalielinās proporcionāli ienākumu pieaugumam. Parādās arī jaunas tendences – jaunieši vairs nesteidzas pirkt dzīvokli vai krāt naudu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit