Ārvalstu viesu plūsma, kas ieradās Latvijā līdz ar aktīvās tūrisma sezonas sākumu un Dziesmu un deju svētkiem, sastapās ar zināmu haosu lidostas "Rīga" taksometru pārvadājumos. Temats izraisīja plašas diskusijas sociālajos tīklos, nokļūstot arī politiķu dienaskārtībā.
Var izcelt trīs būtiskākās taksometru pārvadājumu problēmas Rīgas lidostā. Pirmkārt, daži autovadītāji gan likumīgā, gan nelikumīgā kārtā "uzskrūvē" astronomiskas cenas par pakalpojumu, radot tūristos un darījumu ceļotājos rūgtu krāpšanās pēcgaršu. Otrkārt, daži autovadītāji atsakās pārvadāt pasažierus nelielos attālumos, piemēram, līdz Zolitūdei. Treškārt, dienas laikā mēdz būt brīži, kad lidostā vispār nav taksometru.
Ceļotāji, kuri zina vietējo pārvadātāju tālruņa numurus vai izmanto specializētas mobilās lietotnes, ar šīm problēmām saskaras mazākā mērā. Viņi zina, kādai jābūt brauciena cenai, un nekavējoties var iesniegt sūdzību, ja ir slikta apkalpošana vai neadekvāta cena. Lai gan, protams, arī vietējiem iedzīvotājiem dažkārt taksometru nākas gaidīt nepieņemami ilgi. Diemžēl daudz neapskaužamākā situācijā ir pārējie pasažieri, it īpaši ārzemnieki un vecāka gadagājuma cilvēki, kuri tiek pakļauti dažāda veida krāpšanai.