Un tieši "dari pats" fenomens pēdējās desmitgadēs veicinājis visiem ierasto saimniecības preču veikalu evolūciju līdz "dari pats" kategorijas superveikaliem, kādi Latvijā šobrīd ir "Depo" un "K-Senukai". Novērojam, ka Baltijā šobrīd šajā kategorijā ir sācies cenu karš ar mērķi panākt totālu konsolidāciju jeb vienkāršiem vārdiem sakot – lai izdzīvo viens, stiprākais.
To īpaši saasina pie apvāršņa esošais jautājums par trešo spēlētāju, proti, kādi varētu būt "Maxima" grupas plāni Latvijā izvērsties šajā kategorijā. Tā, piemēram, veikalu tīkla "Maxima" akcionārs, uzņēmums "Vilniaus Prekyba", kam Lietuvā pieder arī "dari pats" segmenta spēlētājs "Ermitažas", nule kā paziņojis, ka iegādājies Igaunijas vadošo būvmateriālu mazumtirdzniecības veikalu tīklu "Bauhof" (uzņēmuma pārdošanas darījumu Igaunijā vadīja mūsu "Oaklins" kolēģi), kas vērtējams kā stratēģiski svarīgs solis, lai šajā kategorijā attīstītos visās trīs Baltijas valstīs. Tāpēc visdrīzāk jau tuvā nākotnē varēsim redzēt "Bauhof" arī Latvijā. (Jo, lai izdzīvotu šī brīža tirgus apstākļos, Tev jābūt aktīvam spēlētājam visās Baltijas valstīs.)