Valdis Trēziņš
Foto: LETA
Šajā rudenī Autopārvadātāju asociācijas "Latvijas auto" vadībai ir priekšā intensīvs darba cēliens. Sadarbībā ar valsts institūcijām ir jāturpina risināt autovadītāju trūkuma problēma un kopā ar citām jaunajām Eiropas Savienības dalībvalstīm jāpanāk, ka visām bloka valstīm šajā jomā ir vienādi "spēles noteikumi", pret ko iebilst t.s. vecās Eiropas valstis.

Lielākā problēma – autovadītāju trūkums

Jau vairākus gadus starptautisko kravu autopārvadājumu nozare mūsu valstī ir apstājusies savā izaugsmē. Iemesls tam ir ieilgušais autovadītāju trūkums. Ja Latvijā ir aptuveni četri tūkstoši licencēto kravas starptautisko pārvadātāju, kuru rīcībā ir 15 000 transportlīdzekļu un 20 000 vadītāju, tad pašlaik vēl trūkst no diviem līdz trim tūkstošiem autovadītāju. Gan asociācija, gan mūsu biedri ir aktīvi iesaistījušies problēmas risināšanā. Esam aktualizējuši šo problēmu Satiksmes, Ekonomikas un Iekšlietu ministriju līmenī, tāpat par jautājumu vairākkārt ir notikušas diskusijas Saeimā - dažādu komisiju līmenī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!