Galu galā uzņēmumam piekārto cenas zīmi papildus "ierastajam" darbības apjomam, izaugsmei un aktīvu rentabilitātei bija ietekmējušas noteiktas "humānās cilvēciskās vērtības". Atbilde ir – jūs joprojām to varat. Tomēr dažās valstīs, kurās arī darbojas tradicionālie Latvijas uzņēmumu partneri un finansētāji, tas uzņēmējdarbību būtiski apgrūtina.
Vienalga, vai jums tas patīk vai ne, taču parasta vērotāja acīs pasaule ir "pēkšņi" un strauji mainījusies. Vērtības, kas vēl nesen tika uzskatītas par "cilvēciskām" (vienlīdzība, ilgtspēja, vides aizsardzība un sociālā atbildība), tagad ir ieguvušas cietas valūtas statusu. Tās sasniegušas tik nopietnu pozīciju, ka uzņēmumi, kas nesasniedz šos kritērijus, pāris nākamo gadu laikā tiks izstumti no ierastās starptautiskās uzņēmējdarbības.