Delfi foto misc. - 77584
Foto: Privātais arhīvs
Pandēmijas apstākļi ir parādījuši, ka gudri un ātri iepirkšanās risinājumi ir svarīgi ne tikai uzņēmējiem, bet arī pircējiem. Tiekšanās izvairīties vai vismaz samazināt cilvēku kontaktu ir izraisījusi vēl lielāku dažādu viedo risinājumu sistēmu popularitāti, kur pats pircējs var arvien vairāk kontrolēt nepieciešamos procesus. Tiesa, arī pēc pandēmijas šie viedie risinājumi nepazudīs no veikaliem, bet, gluži pretēji, tos papildinās vēl inovatīvākas sistēmas, piemēram, sejas skenēšanas risinājumi, viedie iepirkšanās ratiņi un pat roboti ar mākslīgo intelektu. Kas ir jāņem vērā mazumtirdzniecības sektoram, lai efektīvi ieviestu uz izaugsmi tendētus risinājumus?

Pandēmijas ieviestās korekcijas šajā gadā

Pandēmija būtiski ietekmēja gan globālās izmaiņas, gan tirdzniecības tehnoloģiju izaugsmi. Tā diktēja jaunus iepirkšanās apstākļus, kas izraisīja ievērojamas klientu uzvedības izmaiņas. Vajadzības gadījumā iedzīvotāji izvēlējās ne tikai pirmās nepieciešamības preču piegādi uz mājām, bet arī piešķīra lielāku prioritāti bezkontakta pirkumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!